مسئولان تیم فوتبال تراکتورسازی از به خدمت گرفتن معمارزاده بی اطلاع هستند .

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تونی اولیویرا سرمربی سابق سرخپوشان تبریزی که به دلیل نتایج ضعیف ، باخت های متوالی از کاربرکنار وجای خود رابه امیرقلعه نویی داد پس از گرفت طلب خود از این تیم به طور کلی تسویه حساب کرد .  
فردین غایب است.

فردین عابدینی بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی که دچار آسیب دیدگی شده بود همچنان دور از میادین بوده ونمی تواند تیمش را در بازی مصاف راه آهن همراهی کند  این دیدار جمعه در ورزشگاه شهر قدس برگزار می شود.

شاهین می آید  
شاهین ثاقبی بازیکن ملی پوش امید که در بازی در مقابل ژاپن از ناحیه پا آسیب دیده بود به بازی مقابل راه آهن می رسد گفته شده وی مشکلی برای بازی نکردن ندارد. 

تراکتور میثاق را به خدمت می گیرد  
به دنبال نیاز سرخ پوشان برای جذب دروازه بان  مسئولان تراکتور در صدد جذب دروازه بان سوم هستند حرف و حدیثی در خصوص جذب میثاق معمار زاده به گوش می رسید که در تماسی با مسئولان سرخ پوش از جذب این گلر اظهار بی اطلاعی شد.

گفتنی است تراکتور در صدد جذب دروازه بان برای تیم خود است واین در حالی بود که دو دروازه بان دیگر به نامهای محمد رضا اخباری و فرزین گروسیان را به خدمت گرفت است و همچنان برای دروازه بان جدید تلاش می کند.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار