رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: جرم در نیروهای مسلح به جایگاه این نیرو ، محیط اجتماعی و سرمایه های کشور لطمه وارد می کند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، امروز در بیست و دومین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح گفت: پیش گیری از وقوع جرم برای حفظ سرمایه های نیروهای مسلح و نظام است و رخ دادن جرم به این سرمایه ضربه می زند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی، با بیان این که به کمک همه فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح نیازمند هستیم افزود:باید پیشگیری از جرم داشته باشیم چراکه هم آسانتر است و هم هزینه کمتری دارد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به این که موضوع فرار از خدمت یک آسیب بزرگ است و عوامل فراوانی دارد، ابراز کرد: باید تلاش کرد تا علل واقعی ایجاد زمینه های این جرم شناسایی و با اراده قوی و مصمم جلوی آن گرفته شود.

وی با بیان این که شاید مهمترین عامل جرم فرار از خدمت وضعیت بد اقتصادی افراد است، عنوان کرد: به نظر می رسد این مسئله نقش کاهش عزت نفس سربازان را به دنبال داشته باشد.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به این که سرباز باید حس کند که نقش او مفید و موثر و قابل احترام است، ادامه داد: این مسئله خود در پیشگیری از فرار از خدمت نقش موثری می تواند داشته باشد.

وی توصیه کرد که نگذاریم خدمت سربازی با تصمیمات آنی متزلزل شود چرا که می تواند سبب کاهش عزت نفس سربازان شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: ما به دنبال چند راهکار اساسی هستیم تا بتوانیم به وسیله آن از فرار از خدمت پیشگیری کنیم.

بیست و دومین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح با هدف بررسی نوین علل زمینه ساز جرم فرار از خدمت و راهکارهای کاهش و پیشگیری از آن امروز در اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.