حسین عبدی در خصوص درآمدزایی از طرح جامع استعدادیابی گفت:‌ ما با این طرح قصد سرمایه گذاری در باشگاه را داریم و آینده روشنی برای فوتبالمان پیش بینی می کنیم.

هزینه های طرح جامع به استعدادها بازگردانده می شود
حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از تمام کسانی که استعداد دارند و خودشان را در حد تیم ملی بزرگسالان پرسپولیس می بینند می خواهیم که در این طرح ثبت نام کنند به هر حال هزینه های صورت گرفته برگشت داده می شود و سالیان سال می توانیم در کنار هم کار کنیم و آینده روشنی برای فوتبال افراد مستعد پیش بینی می کنیم.

عبدی در ادامه عنوان کرد:‌ پولی که از افراد در طرح جامع استعدادیابی گرفته می شود در آینده بازپرداخت می شود تمام هزینه های این طرح از جمله اسکان فوتبالیست ها توسط باشگاه تامین می شود.

وی در مورد اینکه این طرح در گذشته امتحانش را پس داده است گفت:‌ تغییرات مدیریتی باعث شد که این طرح به سرانجام نرسد به هر حال مطمئن باشید این طرح هزینه ای برای استعدادها ندارد و هزینه شان پرداخت می شود.

 ** مشکل سوشا با گذشت مسئولان حل و فصل می شود

عبدی در مورد حضور سوشا مکانی در جلسه هیأت مدیره گفت:‌ مسأله سوشا حاشیه زیادی در جامعه ایجاد کرد مدیریت باشگاه به عنوان متولی به دنبال رسیدگی به مشکلات این دروازه بان است و هرچه سریعتر به میادین بازگردد همچنین از مسئولان زیربط خواستاریم که با رفعت و گذشت موضوع سوشا را حل و فصل کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما از تمام استعدادها می خواهیم که در طرح جامع استعدادیابی شرکت کنند چرا که این طرح می تواند در آینده ورزشی آن ها تاثیر مثبتی داشته باشد و یک سرمایه گذاری هم برای باشگاه صورت بگیرد.

انتهای پیام /

برچسب ها: عبدی ، استعدادیابی ، مکانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار