امام جمعه قم گفت: نهادهای دولتی باید خدمات خود را به حساب جاری مردمی واریز و رنگ مردمی برنامه‌های دهه فجر را تقویت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم که در سالن محراب آستان مقدس حضرت معصومه(س) انجام شد، با بیان اینکه دهه فجر نشانه‌های بسیاری از توانایی‌های انقلاب اسلامی را آشکار می‌کند، اظهار کرد: امت اسلامی ایران با بهره‌گیری از رهنمودهای امام خمینی(ره) از سلطه ظلم و حکومت دیکتاتور خارج شد.

وی با اشاره به اینکه به جز ورود اسلام به ایران رخدادی مبارک‌تر از دهه فجر نیست، تصریح کرد: روزهای ورود اسلام به ایران و 22 بهمن یوم‌الله است که اکنون باید شکرگزار این دستاوردها باشیم.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: بر اساس تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی ملاک ملت در عرصه‌های مختلف باید شادی دوستان باشد به همین علت باید از حرکت‌هایی که دشمن را شاد می‌کند، پرهیز کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کم‌رنگ شدن برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی دشمن را شاد می‌کند، مطرح کرد: اموری که به مردم گره زده شود ماندگار است و از نفوذ دشمن در این امور جلوگیری می‌شود.

سعیدی از جایگاه دین مبین اسلام در افکار ملت ایران یاد کرد و گفت: نهادهای دولتی باید خدمات خود را به حساب جاری مردمی واریز و رنگ مردمی برنامه‌های دهه فجر را تقویت کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.