کرمانشاه؛

دستگیری عامل هتک حیثیت وپخش تصاویرخصوصی دخترجوان درفضای مجازی

رئیس پلیس فتااستان کرمانشاه ازدستگیری عامل هتک حیثیت وپخش تصاویرخصوصی دخترجوان درفضای مجازی خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس پلیس فتااستان کرمانشاه ازدستگیری عامل هتک حیثیت وپخش تصاویرخصوصی دخترجوان درفضای مجازی خبرداد. 

سرهنگ «علی شفیعی» گفت: خانم جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و بیان داشت که فرد یا افرادی با مزاحمت اینترنتی و انتشار عکس‌های خصوصی در یکی از شبکه‌های اجتماعی وی را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی بیشتر کرده و درخواست دوستی خلاف عرف داده‌اند، لذا رسیدگی به موضوع در دستور کار کار‌شناسان پلیس فتا قرار گرفت. 

وی گفت: ماموران با انجام بررسی‌های فنی و تحقیقات گسترده، فردی را در این زمینه شناسایی و مجددا با شاکیه در خصوص اینکه تصاویر چگونه به دست فرد متهم رسیده است به گفتگو پرداختند که وی در گفته‌های خود بیان داشت;با شخصی از طریق شبکه اجتماعی آشنا شدم و به خاطر اعتماد بیش از اندازه تعدادی تصویر خود را برای وی ارسال کردم.

وی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس فتا با اخذ مجوز از مقام قضائی، متهم شناسایی شده را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند. 
این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: متهم در تحقیقات مقدماتی به جرم خود معترف و انگیزه خود را دوستی خلاف عرف با شاکیه اعلام کرد، همچنین در توضیح اینکه چگونه تصاویر را به دست آورده است گفت:تعدادی از تصاویر را خود شاکی برای من ارسال و تعدادی را نیز بدون اجازه وی از پروفایلش در شبکه اجتماعی تلگرام برداشتم .

انتهای پیام/ف

برچسب ها: کرمانشاه ، دستگیری ، عامل ، هتک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.