شهدا الگویی برای تربیت نسل جوان و دانش‌آموزان هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، جانشین هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی در مراسم گرامیداشت حماسه ششم بهمن مردم آمل در دبیرستان دخترانه عصمتیه این شهرستان گفت: مردم آمل در ششم بهمن سال 60 توانستند ولایت‌مداری، ایثار، فداکاری و عزت خود را برای همیشه به نمایش بگذارند.

امیرسرتیپ حسام هاشمی با تاکید براینکه گرامیداشت مقام شهدا و ذکر و یاد آنها باعث می‌شود تا فرهنگ و جهاد و شهادت ترویج و تبلیغ شود، افزود: امروزه جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف رو به رشد است و باید بیشتر از گذشته به فکر بالندگی و توسعه باشیم.

وی با بیان اینکه امروزه در سایه امنیت چرخ اقتصاد کشور می‌چرخد، گفت: این دانایی مردم باید حفظ شده و تکرار شود.با توجه به پیروزی مردم در هشت سال دفاع مقدس دشمنان امروزه نیز تهدیدات جدید را در دستور گرفته‌اند.

جانشین هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب عده‌ای فکر می‌کردند با وجود قرار داشتن برخی از مردم آمل در جبهه‌های جنگ می‌توانند از فرصت استفاده کرده و به خیال خود از غفلت مردم استفاده کنند، افزود: آنها تصور می‌کردند مردم این شهر سازماندهی درستی ندارند ولی اقشار مختلف با حضور خود توانستند دست به افتخار بزرگ بزنند و برای همیشه کمونیست‌ها را از بین ببرند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: ساری ، الگو ، شهدا ، نسل ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.