در آموزش و پرورش منطقه 5 کلنگ زنی 4 پروژه صورت گرفت که پروژه چهارم با برخی حواشی همراه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز در آئین کلنگ‌زنی چهار پروژه در آموزش و پرورش منطقه 5 با حضور جمعی از مسئولین و معاونین آموزش و پرورش ساخت و تکمیل مدارسی آغاز شد. 

از این 4 پروژه دو پروژه در منطقه 5 و دو پروژه در منطقه 22 شروع به کار می‌کند. از آنجایی که آموزش و پرورش منطقه 22 و منطقه 5 یکسان است اما شهرداری‌های جداگانه دارند این پروژه‌ها در این مناطق در نظر گرفته شده است. 4 پروژه به شرح زیر است:

پروژه اول در واقع تکمیل مدرسه‌ای بود که 30 درصد این مدرسه توسط خیر شعیبی ساخته شده بود اما بقیه کار رها شده از این رو خیر دوم کار را به دست گرفته و تعهد کرده که مدرسه را به اتمام برساند. خیر دوم کاظم قلمچی است که این مدرسه را به نام مدرسه قلمچی نام‌گذاری کرده است در خصوص خیر اول گفتنی است که مدرسه‌ای به نام امام جعفر صادق به پاس خدمات خیر شعیبی به نام وی تغییر نام می‌یابد‌. در واقع این مراسم، مراسم خشت زنی تعبیر می‌شود.

پروژه دوم در منطقه 5 با حضور جمعی از مسئولین، معاونین و رئیس آموزش و پرورش و شهردار منطقه 5 آغاز شد. این پروژه توسط سازمان نوسازی قرار است که تا مهر 95 آماده بهره برداری شود. این مدرسه در واقع تخریب می‌شود و به جای آن دو مدرسه دخترانه و پسرانه ساخته می‌شود پروژه سوم مدرسه‌ای 15 کلاسه است که در محله‌ی کوهک در منطقه‌ 22 با حضور مسئولین آموزش و پرورش منطقه 5 و شهردار منطقه 22 و مهندس چهاربند مدیر کل آموزش و پرورش تهران کلنگ زنی شد و قرار است که سازمان نوسازی این مدرسه را به بهره برداری برساند.

کلنگ زنی پروژه چهارم در منطقه 22 با برخی حواشی رو به رو شد.  با توجه به اینکه برخی اهالی این منطقه از ساخت این مدرسه ناراضی بودند اما کلنگ آن زده شد و به اهالی این محل قول داده شد که با احداث راهی جداگانه برای این مدرسه این پروژه برای آنها مشکلی ایجاد نکند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار