دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را به اتهام تحریک به عملیات علیه شهرک نشیان صهیونیست از طریق شبکه‌های اجتماعی، به 14 ماه زندان محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از القدس العربی، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دادگاه نظامی این رژیم در کرانه باختری، یک جوان 25 ساله فلسطینی ساکن شهر نابلس در شمال کرانه باختری را به اتهام کمک به جنبش مقاومت اسلامی حماس و تحریک به انجام عملیات علیه شهرک نشینان صهیونیست به 14 ماه زندان محکوم کرد.

این جوان فلسطینی پیشتر نیز به اتهام حمایت از فعالیت‌های ضد اسراییلی در نابلس از سال 2007 تا 2009 نزد رژیم صهیونیستی اسیر بوده است.

سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی طی ماه‌های گذشته شماری از فلسطینیان ساکن کرانه باختری را به اتهام تحریک از طریق شبکه‌های اجتماعی بازداشت کرده‌اند.

پیشتر رژیم صهیونیستی از تشکیل یگان ویژه رصد فعالیت‌های فلسطینیان در شبکه‌های اجتماعی خبر داده بود.

همچنین رژیم صهیونیستی محمد القیق خبرنگار فلسطینی را به اتهام همکاری با رسانه‌های مرتبط با حماس و تهدید امنیت منطقه از ماه‌ها پیش بازداشت کرده است.

این خبرنگار فلسطینی از 4 آذر ماه به نشانه مخالفت با شکنجه و بدرفتاری زندان بانان با وی، از خوردن غذا امتناع کرده است. وی معتقد است که تنها به دلیل حرفه‌اش دربند صهیونیست‌ها است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار