علیزاده رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم گفت: پسران جودوکار قم در 2 رده سنی به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قم، با درخشش خوبی که تیم جودو شهید زین‌الدین قم امسال در مسابقات لیگ برتر جودو نوجوانان باشگاه‌های کشور داشت ثابت شد که برنامه‌ریزی هیئت بر روی رده‌های سنی پایه هدفمند بوده است.

علیزاده رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم بیان کرد: امسال جودوکاران نوجوان قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور با اینکه مقام چهارم را به دست آوردند، اما به واسطه عملکرد خوبی که داشتند نام قم را به عنوان یکی از استان‌های مدعی در میادین آتی جودو کشور معرفی کردند.

وی افزود: فدراسیون جودو و کوراش در نظر دارد رقابت مدعیان کسب عناوین برتر کشور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان بخش پسران را با توجه به شرایطی سنی در نظر گرفته شده از روز پنجشنبه پانزدهم بهمن‌ماه سال جاری در تهران برگزار کند.

وی تصریح کرد: رقابت‌های رده سنی نوجوانان تنها متولدین 11 دی‌ماه سال 1377 تا 10 دی‌ماه سال 1379 مجاز به شرکت در این مسابقات هستند و رقابت‌ها برای معرفی نفرات برتر در هشت وزن به انجام می‌رسد.

وی عنوان کرد: جودوکاران نوجوان شرکت کننده از استان‌های مختلف کشور در تلاش برای به دست آوردن مدال‌های طلا، نقره و برنز اوزان منهای 50، 55 ،60، 66، 73، 81، 90 با دو کیلوگرم ارفاق وزنی با یکدیگر مسابقه می‌دهند..

وی در پایان خاطر نشان کرد: براساس برنامه‌ریزی فدراسیون جودو و کوراش بیست و چهارمین دوره رقابت‌های بانوان قهرمانی کشور که جنبه انتخابی تیم ملی را نیز دارد روزهای هشتم و نهم بهمن‌ماه به میزبانی سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شیرودی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.