ملی پوش کاراته کشورمان گفت: حریفم روز فینال از من بهتر بود و توانست پیروز میدان شود ولی می توانستم شکستش دهم.

ذبیح اله پورشیب، ملی پوش کاراته کشورمان که در رقابت های لیگ جهانی کاراته در فرانسه ، موفق به کسب مدال نقره شد، در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص رقابت های کاراته وان فرانسه بیان داشت : از عملکردم هم مربی ام راضی بود و هم خودم و اگر مبارزه فینال ، همان روز که مسابقه میدادم ، برگزار می شد ، شاید می توانستم فینال را بهتر بزنم چرا که بدنم خیلی سرحال بود ، ولی نمیخواهم باختم را با این صحبت ها توجیه کنم ، بالاخره حریفم روز فینال از من بهتر بود و توانست پیروز میدان شود .

پورشیب تصریح کرد : البته بهتر است بگویم از عملکرد خودم خیلی راضی بودم ، البته تا قبل از فینال، که پنج بازی داشتم و موفق به پیروزی در این پنج مسابقه شدم . 

کاپیتان تیم ملی خاطرنشان کرد: حریفان بسیار خوبی داشتم و حتی دیدار ماقبل فینال نیز حریفی از کشور ترکیه داشتم که کاراتا کا قدری بود و صاحب عناوین مختلف جهانی و مدال آور جهانی است و شکر خدا توانستم به فینال رقابت ها راه پیدا کنم و در فینال نیز میابل آراگا ژاپنی قرار گرفتم که متاسفانه به وی باختم.

پورشیب درباره حریف ژاپنی دیدار فینال اینگونه بیان داشت: همانطور که همگان می دانند، آراگا حریف قدرتمندی است و صاحب بهترین عناوین جهانی.

وی درباره کیفیت مسابقات عنوان کرد : سطح مسابقات مانند رقابت های جهانی بود و هیچ فرقی با مسابیات قهرمانی جهان نداشت و تمام رقبایمان از قاره های دیگر در مسابقات جهانی ، و بهترین های دنیا ، در مسابقات کاراته وان فرانسه حضور داشتند .

پورشیب افزود : کشورهای شرکت کننده، بهترین نفرات خد را به این رقابت ها اعزام کرده بودند و حتی برخی از کشورها ، 2 شرکت کننده خوب در یک وزن داشتند همین امر باعث شده بود که مسابقات از بار فنی و کیفی بسیار خوبی برخوردار باشد و رقابت ها در بالاترین سطح برگزار شد.

نایب قهرمان جهان از فدراسیون کاراته برای این اعزان تشکر و عنوان کرد : از تمام کسانی که باعث و بانی این اعزام شدند تشکر می کنم واقعآ دستشان درد نکند چرا که حضور و شرکت کاراته کاهای کشور در این گونه مسارقات یک نیاز جدی است .

وی خاطرنشان کرد : وقتی کل دنیا بهترین هایشان را در این رقابت ها شرکت می دهند ، ما کاراته کاهای کشور نیز برای موفقیت نیاز دارند در این گنه تورنمنت های بین المللی شرکت کنیم تا برای مسابقات جهانی که چند ماه دیگر است آمادگی پیدا کنیم و به خوبی بتوانیم از عنوان قهرمانی مان در جهان دفاع کنیم .

ملی پوش کشور ، از سرپرست فدراسیون تشکر کرد و بیان داشت : از آقای طباطبایی به عنوان راس فدراسیون کاراته در حال حاضر ، تشکر و قدردانی می کنم که شرایط خوبی را فراهم کرد که بتوانیم به این مسابقات اعزام شویم ، همچنین از علیرضا سلیمانی به عنوان سرپرست و مربی تیم نیز تشکر می کنم ، واقعآ خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند که در فرانسه شرایط خوبی داشته باشیم و همچنین باید از حامی مالی که نصف هزینه سفر و اعزام مان را متقبل شدند قدردانی کنم .

پورشیب تصرزح کرد : مشخص است که سرپرست فدراسیون تلاش می کند که کاراته مسیر واقعی اش را پیدا کند و بتوانیم در مسابقات مختلف عنوان های توبی را برای کاراته و ورزش کشور بدست بیاوریم و از کاراته ایران دفاع کنیم چرا که دنیا کاراته ایران را می شناسد و به کاراته کشورمان احترام می گذارد .

وی افزود : امیدوارم که با تلاش فدراسیون و مسوولین باز هم بتوانیم به این گونه تورنمنت های بین المللی اعزام شویم و انشااله با آمادگی کامل در مطابقات جهانی حاضر شویم .

پورشیب با اظهار امیدواری بیان داشت : امیدوارم برای اردوهای تیم ملی و اعزام های خارج از کشور برنامه ریزی درستی داشته باشیم شود تا بتوانیم با آمادگی هرچه بیشتر و شناخت بهتر از حریفانمان در مسابقات جهانی شرکت کنیم تا داوران جهانی نیز کاراته کاهای ایرانی را بهتر بشناسند ت و در رقابت های آینده کوچکترین حقی از کاراته ایران ضایع نشود و حق خودمان را به خودمان دهند. 

وی در پایان یادآور شد : البته ناگفته نماند که مشخص است فدراسیون در این زمینه تلاش می کند تا انشااله کاراته به آرامش و ثبات برگردد و شرایط خوبی را در آینده داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار