معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: در مجموع با تملک 350 ملک برای اجرای طرح توسعه حرم امامزاده حسین (ع) موافقت شده که تاکنون فقط 50 ملک تملک شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از قزوین؛ منوچهر حبیبی  اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در سطح استان قزوین گام‌های خوبی برداشته که از جمله آن‌ها می‌توان به سند شهر صنعتی البرز و طرح توسعه امامزاده حسین (ع) اشاره کرد.

وی افزود: 50 درصد از منابع مالی طرح توسعه امامزاده حسین (ع) از سوی اداره کل راه و شهرسازی تأمین می‌شود که معادل 30 میلیارد تومان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: همچنین بخشی از منابع مالی از سوی ادارات کل اوقاف و امور خیریه، شهرداری و میراث فرهنگی تأمین می‌شود که در مجموع 60 میلیارد تومان است.

حبیبی ادامه داد: به جز اداره کل اوقاف و امور خیریه که منبع مالی خود را به صورت نقدی در اختیار اجرای این طرح قرار داده است، منابع مالی بقیه ادارات کل به صورت زمین است که با فروش آن‌ها نقدینگی مورد نیاز برای اجرای طرح تأمین می‌شود.

وی عنوان کرد: در مجموع با 350 ملک برای اجرای طرح امامزاده حسین (ع) تملک شود که تاکنون فقط 50 ملک تملک شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: طرح جامع این پروژه تهیه شده و مقرر شد که به صورت فاز به فاز این طرح را اجرا کنیم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.