مهمترین عناوین خبری امروز گروه وبگردی را در زیر مشاهده می فرمایید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در اینجا گزيده‌ای از اخبار روزانه را در قالب يك  بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار داده ایم.






فرار یک ایرانی از زندان فوق امنیتی آمریکا
شبکه تلویزیونی سی.ان.ان اعلام کرد: اقدام سه زندانی که توانستند از زندان فوق امنیتی واقع در «سانتا آنا» Santa Ana در بخش «اورنج» ایالت کالیفرنیا از پشت بام بگریزند، در 20 سال گذشته بی سابقه بوده است.


تغییر زودهنگام شاه سعودی چقدر محتمل است؟
در صورت به قدرت رسیدن محمد بن سلمان، باید منتظر تجزیه عربستان باشیم بدین ترتیب که مناطق شیعه‌نشین در وهله اول جداشده و به‌تبع آن حوثی‌ها و شیعیان که اصلاً از قبایل یمن هستند از عربستان جداشده و به یمن می‌پیوندند.


«سردار سلیمانی» بر سر مزار مادرش +عکس
سپاه قدس تصویر زیر را از حضور سردار حاج قاسم سلیمانی بر سر مزار مادرش در کرمان منتشر کرد.


انتقال سوشا مکانی به لیگ دسته یک !
پرسپولیسی ها به دنبال محرومیت مدت دار دروزاه بان خود از حضور در لیگ برتر هستند تا بتوانند وی را به شکل قرضی به یکی از تیم های دسته اولی بفرستند.


درمان سرطان خون کشف شد
محققین مرکز تحقیقات پزشکی «والتر اند الیزا» استرالیا با متوقف کردن یک پروتئین موفق به درمان سرطان لوسمی میلوئید حاد شدند.


واکنش جالب دایی به پرونده فساد در فوتبال
سرمربی تیم صبای قم با بیان اینکه فوتبال را همه جوره می‌کوبند، گفت: فساد فوتبال یک هزارم فسادی نیست که در جاهای دیگر رخ می‌دهد ولی نمایندگان مجلس به فوتبال لطف دارند!


فاز دوم تحریک تقاضا در بازار خودرو؟
طرح جایگزینی 90هزار تاکسی فرسوده در شرایطی هفت روز دیگر عملیاتی می‌شود که دولت بنا دارد پس از تسهیلات 25 میلیونی، برای تداوم تقاضای بازار اقدام به خروج خودروهای سواری و تاکسی‌های فرسوده با تسهیلات ویژه کند.


حذف کامل کم‌درآمدها ازوام کالا/پولدارها بی‌پول‌ها را ضمانت نکردند
کارگران و گروه‌های کم‌درآمد از طرح پُر سروصدای وام خرید کالای ایرانی به دلیل عدم تامین ضمانت بازپرداخت اقساط بانکی خط خوردند و این طرح بزرگترین گروه متقاضیان بالقوه خود را از دست داد.


ماه هول‌ و هراس 11 میلیون کارگر فرا رسید
ماه‌های پایانی سال که فرا می رسد، در آستانه سال جدید، تعیین دستمزد‌ها و تجدید قرارادهای کار، هول و هراس از اخراج و بیکاری، حدود ۱۱ میلیون کارگری که قرارداد موقت و بعضاً سفید امضا دارند را فرا می گیرد.


گیاهان قادرند تا 5 بشمارند!
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که ونوس‌های حشره‌خوار و دیگر گیاهان گوشتخوار توانایی شمردن دارند.


بازی کودکانه روی تخت بیمارستان با طعم شیمی‌درمانی
بخش بستری کودکان سرطانی اراک، جایی که بازی‌های کودکانه در راهروهای بیمارستان با طعم تلخ شیمی درمانی همراه است، جایی که میزبان صورت‌های رنگ پریده و بی‌گناه بچه‌هاست.


حال و هوای این روزهای فرهنگیان خوب نیست
حال و هوای این روزهای فرهنگیان خوب نیست. پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته واریز نشده و بسیاری از آنها برای گذران معشیت خود دچار مشکل شده اند.


ايران آماده عضويت در سازمان همکاري شانگهاي مي شود
پایگاه اینترنتی لوبلاگ نوشت مقامات بلندپایه ایرانی اعلام کردند با برداشته شدن تحریم ها، ایران آماده عضویت کامل در سازمان همکاری شانگهای می شود.


از عقیق چینی تا تسبیح یُسر ۱۰ میلیونی+تصاویر
بازار فروش انگشتر، سنگ و تسبیح آنقدر بزرگ و تخصصی است که نمی شود تمام آن را در یک گزارش نوشت اما در این گزارش به نکاتی چون خواص سنگها، تسبیح های ۱۰ میلیونی و عقیق های چینی پرداخته ایم.


دورریز 30 تا 40 درصدی گل در پایتخت گل ایران
محلات را به عنوان پایتخت گل ایران می‌شناسند، اما متاسفانه این شهر هنوز نتوانسته است بازاری صددرصدی برای تولیدات زیبایش پیدا کند.


زندگی مصنوعی پسر اندونزیایی +عکس
این پسر اندونزیایی از بالی با بازوی مصنوعی خود قادر به کار کردن است. او در یک جوشکاری کار میکند و با وجودی که بازوی خود را از دست داده اما توانایی انجام این کار سخت را دارد.


مسی را با رسم شکل شرح دهید!
نویسنده نام آشنای فوتبالی، عبارت های فوتبالی جالبی را که در زندگی روزمره ما مرود استفاده قرار می گیرند جمع آوری کرده است .


نیمی از ثروت آلمان دراختیار دهک بالا
تارنمای خبری 'لوکال سوئد' از افزایش نابرابری اجتماعی و اقتصادی در آلمان خبر داد و بر اساس آمار وزارت کار و امور اجتماعی این کشور نوشت که دهک بالای جامعه به نسبت گذشته ثروت بیشتری در اختیار دارد و صاحب نیمی از دارایی های کشور است.


چرا باید به جزیره کیش، قشم و هنگام سفر کنیم؟
می خواهیم سری بزنیم به جنوب کشور جایی که این روزها می تواند بهترین مقصد برای گردشگری باشد، چرا که در این روزهایی که اغلب کشور آب و هوایی سرد را تجربه می کنند آن جا هوایی گرم و مطبوع دارد که قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد.


سرطان پروستات، از زیاده روی این غذاها بپرهیزید
یادتان باشد با رعایت بیشتر بهداشت زندگی است که می توانید از بروز سرطان ها در امان بمانید و بیشتر عمر کنید.


نهنگ‌ها هم زبان دارند، هم فرهنگ!
در نزدیکی جزیرۀ دومینیکا در کاراییب، گروهی از نهنگهای عنبر توجه پژوهشگران را به خود جلب کرده‌اند.


مراقب ترفند جدید کلاهبرداران در فضای سایبری باشید
سرپرست اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: کلاهبرداران فضای مجازی همواره به دنبال شگردی هستند تا با استفاده از آن بتوانند از کم دقتی و حسن اعتماد هموطنان سوءاستفاده کنند.


کولاک آمریکا، فنلاند را گرم می کند
موسسه هواشناسی فنلاند پیش بینی کرد کولاکی که در روزهای اخیر موجب بارش کم سابقه برف و فلج شدن زندگی در شرق آمریکا شده است، در روزهای آتی جبهه هوای گرمی را به سوی فنلاند خواهد راند.


جاده الکتریکی که هیچگاه یخ نمی زند
پژوهشگران از بتن هوشمندی رونمایی کردند که به واسطه عبور مقادیر اندک انرژی از آن، می تواند برف و یخ را از سطح خود ذوب کند.


استیو جابز به‌‎کمک این مرد استیو جابز شد +عکس
بنا به گفته‌های آقای Stewart Brand بنیان‌گذار مجله Whole Earth، استیو جابز خاطرات استفاده از مواد مخدر خود را به یاد می‌آورد و برخلاف عنوانش یعنی «استاد جهان» یک هیپی به‌تمام‌معنا بود!


ادعای بی اساس نشریه آل سعود درباره ایران
عربستانی ها اظهارات اخیر مسئولان فدراسیون فوتبال ایران را به تمسخر گرفتند.


تروریست های اندونزی از کجا تامین مالی می شوند؟
وزیر هماهنگی اندونزی در امور سیاسی، حقوقی و امنیتی گفت: تروریست های این کشور از منابعی در استرالیا و سوریه تامین مالی می شوند.


عکسِ سیب زمینی، 1 میلیون دلار!
احتمالا شما هم هیچ وقت به عکاسی از سیب زمینی فکر نکرده اید. اما این عکس سیب زمینی یکی از گران ترین عکس های جهان است.


مختار قاتلان امام حسین(ع) را چگونه قصاص کرد +جدول
مختار در چنین روزی دستور داد بر بالای بام‌ها، نی‌ها را آتش زده و به دنبال آن صدای «یا منصور اَمِت» و «یا لثارات الحسین»، در کوفه طنین‌انداز شد.


سه دلیل گرانی گوشت گوسفندی در بازار
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ۳ دلیل افزایش قیمت این نوع گوشت را طی هفته‌های اخیر اعلام کرد.


در کشتی نفرین شده چه خبر است؟
"جاناتان دانکو" عکاس آلمانی موفق شده است عکس های جالب و دیدنی‌ای از داخل کشتی "کوستاکونکوردیا" که چهار سال قبل واژگون شد بردارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.