رییس شورای اسلامی شهر کرمان در نشست عمومی این هفته شورا، از معاون فنی و عمرانی شهرداری به دلیل اهتمام در آسفالت و لکه گیری معابر شهر کرمان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اکبر مشرفی در این بر سرعت‌بخشیدن به ساخت پل سیدی تاکید کرد و گفت: در کمیسیون ماده پنج نیز، کاربری قطعه‌زمینی برای تامین منابع مالی پل سیدی تغییر یافت تا پس از فروش، منابع مالی حاصل از آن برای تکمیل این پل استفاده شود.

وی ضمن درخواست از معاون فنی عمرانی شهردار کرمان نسبت به آسفالت کامل شهرک بنی هاشم خاطرنشان کرد: تاکنون لکه‌گیری و آسفالت معابر شهر براساس اولویت‌های تعیین شده انجام شده اما معابری مثل خیابان‌های شهرک بنی‌هاشم که سال گذشته هشت میلیارد تومان برای زیرسازی آن هزینه شد باید در دستور کار آسفالت قرار گیرد.

مشرفی با بیان این که عملیات اجرای پروژه سیدی طولانی شده اتمام هرچه سریع تر پل سیدی را خواستار شد و با اشاره به اجرای کند پروژه فاضلاب اظهار داشت: شهروندان ساکن در بلوار جهاد از روند کند این پروژه و ایجاد مشکلات ترافیکی و زیست محیطی در منطقه گلایه دارند.

وی با اشاره به اصلاح طرح قلعه دختر و قلعه اردشیر مطابق نظر شورای اسلامی شهر و شهرداری گفت: قسمتی که مد نظر شورا و شهرداری بود، از طرح خارج شد، اما بخش باقی مانده، به 400 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

مشرفی با بیان این که طرح قلعه دختر و قلعه اردشیر یک طرح ملی است که تامین منابع مالی آن باید از طریق اختصاص زمین به شهرداری کرمان باشد اظهار امیدواری کرد: منابع مالی این طرح، با همکاری استاندار کرمان تامین شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: آسفالت ، معابر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.