زمانی: وزارت ورزش در پرونده فساد در فوتبال سهیم است/ کفاشیان باید فدراسیون را به اهلش بسپارد

مشاور اجرایی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ گزارش پرونده فساد در فوتبال بیماری ورزش را آشکار کرد و باید فکری برای علاجش کنیم.

زمانی: وزارت ورزش در پرونده فساد در فوتبال سهیم است/ کفاشیان باید فدراسیون را به اهلش بسپارد
حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان افزود: مدیریت عمده ترین ضعف مجموعه ورزشی است که بر ورزش کشورمان حاکم شده است. معتقدم باید راهکار اساسی برای ضعف مدیریت در نظر گرفته شود تا بقیه رشته های ورزشی آلوده نشوند.

وی درباره نقش وزارت ورزش و جوانان در قرائت گزارش پرونده فساد در فوتبال بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان در قضیه پرونده فساد در فوتبال سهیم است چرا که فدراسیون فوتبال زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می کند. اگر رشته ورزشی ضعفی داشته باشد عامل اصلی آن وزارت ورزش و جوانان است.

عضو سابق کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به هر حال گزارش پرونده فساد در فوتبال ارجاع به قوه قضاییه می شود تا در آنجا رسیدگی شود.

زمانی در مورد تاخیر قرائت گزارش پرونده فساد در فوتبال گفت: اعضای کمیسیون اصل 90 به دنبال گزارش های مستند بودند بر این اساس قرائت این گزارش کمی طول کشید. اگر گزارش ها مستند نبودند آن وقت برای نمایندگان مجلس مشکل ایجاد می شود.

عضو سابق هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره نقش کفاشیان در پرونده فساد در فوتبال تصریح کرد: کفاشیان فرد شریفی است معتقدم وی در جایگاه تخصصی اش قرار می گرفت بیشتر تاثیر گذار بود.

با توجه به اینکه دوره ریاست کفاشیان تا چند وقت دیگر تمام می شود، بهتر است مسئولیتش را به اهلش بسپارد.

وی در مورد اینکه گودرزی برای ارائه توضیحات به صحن علنی مجلس احضار نمی شود، بیان کرد: با توجه به اینکه فعالیت مجلس فعلی تا خرداد ماه است بر این اساس طرح مسئولان نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان و استیضاح گودرزی مشکلی ندارد. به هر حال طرح مسئولان و استیضاح از اختیارات مجلس تا پایان دوره این مجلس است.

مشاور اجرایی رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: من از مسئولان کشور به خصوص رئیس جمهور می خواهم که فکر اساسی برای ورزش کنند چرا که چالش زیادی در ورزش وجود دارد که اگر درست نشود در آینده مشکل ساز می شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار