مربی تیم ملی شنا:

کمتر از یک ثانیه با ریو فاصله داریم

خشایار حضرتی گفت: شناگران کشورمان کمتر از یک ثانیه با رکورد ورودی المپیک فاصله دارند.

خشایار حضرتی مربی تیم ملی شنا در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: 5 شناگر در اردوی متمرکز تیم ملی در استخر آزادی و تعدادی در اردوهای غیر متمرکز تیم در شهرستان های مختلف در حال تمرین هستند، شناگران اردوهای غیر متمرکز به دلیل شرایط تحصیلی در شهرستان های خود تمرین می کنند. عباسی کشتکار سرمربی تیم ملی به استان های مختلف سرکشی می کند و اردوهای استانی را زیر نظر دارد.
 
وی ادامه داد: اردوی تهران نیز زیر نظر من و رحیمی برگزار می شود تمرینات در فصل آمادگی اختصاصی قرار دارد، تمرینات خوبی را زیر نظر بدنسازی، تکنیکی و استقامتی پشت سر گذاشتیم.
 
مربی تیم شنا درباره حضور شناگران در مسابقات کسب سهمیه المپیک در دبی اظهار کرد:روابط سیاسی ایران و امارات تا حدودی کاهش یافته است اما فکر نمی‌کنم این موضوع خللی در حضور شناگران در دبی ایجاد کند اگر نتوانستیم در این رقابتها شرکت کنیم و یا موفق به کسب سهمیه نشدیم تیر ماه در مسابقات کسب سهمیه در اروپا شرکت خواهیم کرد.
 
حضرتی در خصوص آمادگی شناگران ملی پوش تصریح کرد: با توجه به عملکرد ملی پوشان در لیگ و نتایج خوبی که در دو مرحله قبل لیگ بدست آورده‌اند هم اکنون در وضعیت خوبی به سر می برند.
 
رکوردهای تمرینی مطلوبی از بازیکنان به جای مانده است کمتر از یک ثانیه با رکورد ورودی المپیک فاصله دارند و اگر آسیب نبینند و یا بیمار نشوند می توانند با آمادگی کامل، سهمیه ریو را بدست آورند.
 
حضرتی درباره مسابقات تدارکاتی تیم ملی تا پایان سال 94 افزود: تا قبل از فروردین نمی‌توانیم بازی و یا اردوی تدارکاتی برگزار کنیم چون شناگران درگیر درس و مسابقات لیگ هستند.
 
وی خاطر نشان کرد:تاکنون فدراسیون همکاری خوبی با ما داشته است،‌تقاضای ما از فدراسیون اعزام تیم به یکی از کشورهای اروپایی برای برگزاری اردویی چند ماهه است. البته از مشکلات مالی فدراسیون نیز نمی توان چشم پوشی کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار