استاندار ایلام بر ضرورت تشکیل، آموزش، توانمندسازی و بهره گیری از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد تاکید کرد و گفت: توسعه فعالیت های جمعی در قالب سازمان های مردم نهاد بهترین راه مشارکت اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمدرضا مروارید در نشست شورای ورزش همگانی استان با تاکید برهمکاری بین بخشی، رسالت اصلی شورای ورزش را همکاری تمامی دستگاه های اجرایی در جهت رشد ورزش با کارایی بیشتر دانست و اعلام کرد: انرژی ، امید و ابتکار نیروی محرک قوی و ارزشمند برای جوانان محسوب می شود و فرصت مغتنمی برای رشد و نمو آنهاست که باید با کمک یکدیگر ، بستر لازم را فراهم کنیم.

مروارید اضافه کرد: ظرفیت های فکری، عملیاتی و اجرایی قابل توجهی در جوانان وجود دارد که اگر درست هدایت و مدیریت شود، می تواند به نتایج ارزشمندی منجر شود.

وی افزود: انرژی مضاعف جوانان که دارای پتانسیل های فراوانی است، باید در قالب تشکل های مردم نهاد در جهت ارتقا مشارکت اجتماعی در جامعه بکار گرفته شود.

مروارید خواستار بهره گیری دستگاه های اجرایی از ظرفیت های مردمی سازمان های مردم نهاد شد و بر تسهیل و تسریع در صدور مجوز این گونه سمن ها در حوزه های مختلف تاکید کرد.

استاندار ایلام گفت: ورزش و جوانان یک دستگاه هماهنگ کننده بین دستگاه های مختلف برای تشکیل شورای همگانی استان است، این شورا یک فرصت ایده آل برای ورزش استان با حضور خانواده ها در جهت ارتقا سلامت در جامعه است.
 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.