بحث معدل در کنکور و کنکور می‌تواند گامی پیشبرنده برای دانش آموزان امروز به‌عنوان آینده سازان فردای جامعه تلقی شود.

علی میرصادقی مشاور آموزشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: اعتبار بخشی و انگیزه بخشیدن به دانش آموزان و نگاه بلند مدت در عرصه آموزش و پرورش از مطالبی است که باید متولیان آموزش به آن بپردازند.

وی در ادامه گفت: استراتژی و تاکتیک‌های حرفه‌ای کسب نتیجه، ارتباط تکلیف و نتیجه، انگیزه و اعتبار بخشی از موضوعاتی است که مدیران و مشاوران آموزشی باید به آن اشراف داشته باشند تا بتوانند شاهد نتایج مطلوب باشند.

مشاور تحصیلی در ادامه افزود: ایران از لحاظ اجرایی و نیروی زندگی ضعیف گام برداشته است و برای بازسازی شخصیت و دوباره زندگی کردن تاثیر معدل در کنکور و کنکور از موضوعاتی است که به صورت مدیریت شده در دانش آموز و معلم نتایح مطلوبی را به همراه دارد که گواه این موفقیت احترام به اخلاقیات و موفقیت بسییاری از شهرستان‌ها و دانش آموزان شهرستانی کشور در آزمون‌های گوناگون است.

میر صادقی گفت: انگیزه جزء شش کلید پرطرفدار غرب و جز سی کلید اول کشور مطرح می‌شود باید بدانیم که با مفهوم انگیزه و اعتبار بخشی به دنبال نیروی زندگی نیستیم و این در حالی است که برای موفقیت و انگیزه در تمامی عرصه‌ها باید در کنار مذهب و عقیده آموزه‌های روانشناسی را پررنگ ببینیم تا شاهد نتایج مطلوب در همه عرصه‌های زندگی باشیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.