با موقوفه خواری در آمل برخورد می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل در حاشیه همایش هر مسجد یک سنگر به مناسبت سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن آمل گفت: برای مقابله با موقوفه خواری به دنبال گرفتن سند مالکیت هستیم که اگر موقوفات در گذشته دارای سند بودند دچار مشکل نمی شدیم.

حجت الاسلام رسول علیخانی افزود: 35 هزار رقبه در آمل وجود دارد که حفظ موقوفات و اجرای نیت واقفان از اهمیت والایی برخوردار است.

وی با تاکید بر این که حقوق موقوفه را می گیریم و با کسی تعارفی نداریم، گفت: در برابر هجمه ها به هیچ وجه از صحنه خارج نشده و جلوی موقوفه خواری را می گیریم و قرار است کار جهادی کنیم و روزمرگی در رویکرد کاری ما وجود ندارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به سبب شیعه گری ملت ایران است که در اتاق های فکر غرب به این امر دست پیدا کرده و رویکرد آنان در راستای مقابله با ولایت فقیه است تا بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به این که امام خمینی(ره) با کمک مردم انقلابی به وجود آورد که معادلات سیاسی را به هم زده است،افزود: امروز انقلاب اسلامی جهشی به وجود آورده و صادر شده است.

به گفته وی دشمنان آمدند در راستای تضعیف ولایت فقیه و جایگاه آن گام بردارند که ضرورت دارد هوشیاری خود را حفظ کنیم که غرب سیاست هایی را در پیش گرفته تا به اهداف خود دست پیدا کند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: برخورد ، قانون ، موقوفه ، خواری ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.