عوض کردن فرهنگ تشیع با فساد طرح نو آمریکا پس از برجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از ساری ؛ فرمانده سپاه کربلا مازندران در مراسم بزرگداشت سی وچهارمین سالگرد شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن سال60 آمل در منطقه بایجان بخش لاریجان آمل گفت: شما مردم آمل در دوازده قرن گذشته به کشور یمن رفتید تا از شعیان یمن دفاع کنید و آن رفت و آمدها سبب شد که در کنار تشیع زیدیه، شیعه اثنی عشری ریشه پیدا کند.

سردار محمدحسین بابایی با اشاره به این که 37 سال ازعمر با برکت انقلاب می گذرد و هر روز دشمنی آمریکا با ما بیشتر می شود،افزود: متاسفانه در داخل کشور تفکری دنبال روی اهداف آمریکایی بودند که محصول آن فتنه 88 و شعارهایی برعلیه اصول انقلاب بود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید بر این که 1700 موسسه اندیشه و تفکر استراتژیک در آمریکا برای تسلط آن ها در جهان در حال برنامه ریزی هستند، گفت: آن ها به این خیال که باید تا سال 2225 آمریکا محور قدرت جهان شود تا بتواند حیات داشته باشد و گرنه مثل شوروی شاهد فروپاشی آن باشیم.

سردار محمدحسین بابایی با تاکید بر این که نفوذ سیاسی، اعتقادی و فرهنگی خطرناک است، افزود: دشمن قصد دارد عناصر خود را به مراکز تصمیم گیری مجلس و دولت بفرستد و این نقطه است که باید بصیرت بیاید وخیلی حساس باشیم و به سادگی از کنار آن عبور نکنیم.

وی با اشاره به این که دشمن در حال تغییر ذائقه مردم ایران است، گفت: نکند روزی مردم ایران فرهنگ مان با توطئه هایی که پسا برجام دارند عوض شده و عشق جای نفرت را بگیرد که دشمن آرام آرام در حال نقشه خود است.

وی تاکید کرد: آمریکا طراحی دارد فرهنگ خوب و زیبای تشیع را با فساد عوض کند و ضرورت دارد هوشیاری خود را حفظ کرده و اگر دیدیم به فرهنگ ما ضربه می زنند برخورد کنیم و همه باید پاسدار انقلاب باشیم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: هشیار ، ایران ، پسا ، برجام ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.