سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان گفت:برای قرار گرفتن روی سکوی جهانی و یا هر موفقیتی دیگری هیچگاه قولی نداده و نخواهم داد.

رضا سیم خواه در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص رقابت های عمومی کشتی اظهار داشت:در جام اٌپن فرصتی برای کشتی گیرانی که به هر دلیلی از جمله آسیب دیدگی و یا موارد دیگر جا ماندند فراهم شد تا بتوانند سهمیه مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را به دست آورند به طور حتم نفراتی که مد نظر کادر فنی باشند با دعوت به اردوهای تیم ملی محک خواهد خورد.
وی درباره این که فشردگی رقابت های عمومی در کیفیت فنی تأثیر منفی  نگذاشته بود گفت:به هر حال ویژگی این رقابت ها همین است چون آخرین فرصت محسوب میشد همه نفرات خود را به این مسابقات رسانند ولی به نظر من فکر نمی کنم تعداد زیاد کشتی گیران تأثیر چندانی روی مسائل فنی داشت.
دارنده مدال نقره جهان درباره حضور تیم جوانان در تورنمنت نیکولاپتروف بلغارستان که در رده سنی بزرگسالان برگزار می شود گفت:در هر صورت به دلیل فشردگی رقابت های داخلی و برخی مسائل ما حضور در یک سری مسابقات بین الللمی را از دست دادیم به همین خاطر با تصمیم شورای فنی قرار شد برای آنکه فرنگی کاران جوان در شرایط مسابقه قرار گیرند به تورنمنت نیکولا پتروف برویم هر چند در دو وزن 50 و 55 کیلو گرم نمی توانیم نماینده داشته باشیم اما اعتقاد داریم در سایر اوزان به انتظاراتمان خواهیم رسید.
وی افزود:البته قبل از رقابت های قهرمانی آسیا تورنمنت بین المللی آذربایجان را در رده سنی جوانان داریم  که  با حضور در این تورنمنت نفراتی که  برای ملی پوش شدن انتخاب شدند یک ارزیابی جدی خواهند شد.
سیم خواه با اشاره به فاصله زمانی مناسب رقابت های قهرمانی آسیا و جهانی در سال 2016 عنوان کرد:خوشبختانه در سال جاری میلادی بین رقابت های قهرمانی آسیا و جهانی حدود 3 ماه زمان داریم که این موضوع در جهات بسیاری برای ما مفید خواهد بود،فقط یک نکته این که در تقویم فدراسیون جهانی هیچ مسابقه ای در رده سنی جوانان در این فاصله وجود ندارد و ما برای آماده نگاه داشتن بچه ها به اجبار در جام اٌپن آلمان که برای بزرگسالان است شرکت می کنیم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در پاسخ به این پرسش که با توجه به شرایط ایده آل امسال آیا تیمش روی سکوی جهانی خواهد رفت گفت:در مجموع امسال شرایط خیلی بهتر است اما من هیچ وقت قولی نداده و نخواهم داد چرا که در کشتی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست؛فقط این که برای موفقیت و رسیدن به سکوی جهانی با همه وجود تلاش خواهیم کرد.
سیم خواه درباره علت غیبت حسن بابک در رقابت های عمومی کشتی نیز اظهار داشت:این طور که من در جریان قرار گرفتم آقای بابک از طرف فدراسیون به مأموریتی اعزام شده بود اما صادقانه باید عرض کنم وی نسبت با سال گذشته خیلی بیشتر در اردوهای جوانان حاضر است و در اکثر تمرینات فرنگی کاران حضور مستمر و موثری دارد.
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار