روشنایی سرپرست تیم دو‌ و‌ میدانی استان قم گفت: درخشش مدال نقره رقابت‌های رشته پرتاب وزنه مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور بر سینه دو و میدانی‌کار قم قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان دو و میدانی‌کاران قم پیش از حضور در رقابت‌های داخل سالن قهرمانی کشور در تمرینات و اردوهای آماده‌سازی آمادگی بسیار خوبی کسب کرده بودند، تا در رقابت با حریفان حاضر در این پیکارها را بدست آورند.

روشنایی سرپرست تیم دو و میدانی استان قم بیان کرد: بهترین امکانات و مطلوب‌ترین شرایط برای برگزاری شایسته این دوره از پیکارهای دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور به کار گرفته شده بود و در کنار تمام این موارد نمایندگان قم نیز خوش درخشیدند

وی افزود: میلاد دریساوی در رشته‌های پرش طول و پرش سه‌گام تیم هیئت دو و میدانی قم را به دو مدال طلای ارزشمند رساند، اما مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی ارزنده‌ای که در این رقابت‌ها نصیب تیم قم شد حاصل تلاش چهره موفقی همچون محمدحسین اسکندری بود.

وی عنوان کرد: کیفیت رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور فوق‌العاده خوب بود و با کیفیتی که دو و میدانی‌کاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات داشتند قطعا ایران یکی از تیم‌های مدعی کسب بیشترین مدال در مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود.

وی گفت: در پایان رقابت‌های رشته پرتاب وزنه دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور علی ثمری از تهران به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت در حالی که محمدحسین اسکندری از قم عنوان دوم و نایب قهرمانی را کسب کرد و بدین‌ترتیب هر دو ورزشکار حد نصاب مورد نظر فدراسیون دو و میدانی کشورمان برای حضور در مسابقات آسیایی را تامین کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.