جنگنده‌های عربستانی در ادامه حملات تجاوزگرانه خود، مناطق مختلف یمن را بمباران کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سبا، جنگنده – بمب افکن‌های عربستانی امروز ساختمان دولتی شهرستان حوث واقع در استان عمران را هدف قرار دادند که منجر به تخریب کامل آن شد. در این حمله همچنین تعدادی از منازل مسکونی اطراف این ساختمان دولتی تخریب شد.

جنگنده های عربستانی همچنین مناطقی در شهرستان خولان از جمله جاده مارب به خولان را هدف قرار دادند.

در تعز نیز جنگنده های عربستان شماری از منازل مسکونی غیر نظامیان یمنی را در مناطق مختلف این استان از جمله در شهرستان مسراخ در چند نوبت بمباران کردند.

جنگنده های عربستانی در شهر تعز محله الحریر و نیز پادگان نظامی نیروهای ویژه امنیتی را در ورودی شرقی این شهر هدف قرار دادند.

در استان مارب یمن نیز هواپیماهای سعودی در چند نوبت شهرستان مجزر واقع در استان مارب را بمباران کردند که خسارتی به منازل مسکونی شهروندان یمنی وارد شد.

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن امروز از افزایش حملات عربستان به مناطق مسکونی و تاسیسات شهری این کشور خبرداد و گفت: عربستان به دنبال استقرار گسترده نیروهای ارتش وکمیته‌های مردمی یمن در جبهه‌ها دچار سردرگمی شده و حملات به مناطق مسکونی را تشدید کرده است.

در همین حال شهر الحوطه مرکز استان لحج در جنوب یمن واقع در 27 کیلومتری شهر عدن صبح امروز شاهد دو انفجار تروریستی بزرگ بود که بر اثر آن شماری کشته یا زخمی شدند.

حملات جنگنده‌های عربستانی به مناطق مختلف یمن با محکومیت مجامع حقوق بشری قرار گرفته است. سازمان پزشکان بدون مرز حملات هوایی ائتلاف تحت رهبری عربستان علیه یمن و کشته شدن مردم یمن را اوج قساوت دانست و آن را محکوم کرد.

از زمان شروع درگیری در یمن تاکنون حدود 6هزار نفر جان خود را در جریان حملات از دست داده‌اند که شمار زیادی از آنها زن و کودک بودند.


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار