رئیس اداره راه و شهرسازی ایذه از سکونت 4 هزار خانوار ایذه ای در واحدهای مسکن مهر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حمدالله قاسمی‌راد با اشاره به اینکه تاکنون ساخت 4 هزار و 744 واحد مسکن مهر این شهرستان به پایان رسیده است، افزود: 4 هزار خانوار در این واحدها ساکن شده‌اند و ساخت 5 هزار و 456 واحد باقی‌مانده در حال انجام است و ادامه دارد.

وی تعهد شهرستان ایذه را ساخت 10 هزار و 200 واحد مسکن مهر در دو فاز 6 و 7  عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 2 هزار 624 واحد در مرحله نازک‌کاری قرار دارند که نهایتاً تا 2 ماه آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهند شد.

قاسمی راد اظهار داشت: 1 هزار 456 واحد در مرحله سفت‌کاری، 720 واحد در مرحله احداث سقف، 314 واحد در مرحله اسکلت‌سازی و 312 واحد در مرحله پی‌سازی قرار دارند.

رئیس اداره راه و شهرسازی ایذه با اشاره به 150 هکتار اراضی مسکن مهر شهرستان ایذه بیان کرد: حدود 98 درصد از خدمات آب، فاضلاب، برق و گاز در این واحدها انجام شده و زیرسازی بیش از 90 درصد از معابر به پایان رسیده است و همچنین حدود 50 درصد از معابر در مرحله شن‌ریزی و احداث آسفالت قرار دارند.

این مقام مسئول پیشرفت فیزیکی 2 واحد مدرسه در حال احداث را مطلوب دانست و اذعان داشت: یکی از مدارس توسط سازمان نوسازی مدارس در مقطع ابتدایی با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد در حال ساخت است و شرکت مارون نیز کار ساخت مدرسه دیگر را انجام می‌دهد که اکنون حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم هر دو مدرسه در سال 95 به بهره‌برداری برسند.

وی به ساخت 3 مسجد در این پروژه اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر یک مسجد مورد بهره‌برداری قرار گرفته و دو مسجد دیگر نیز بعد از تامین تجهیزات تا پایان سال افتتاح خواهد شد و مسجد دیگری هم توسط خیرین با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در دست احداث می باشد.

قاسمی راد از احداث درمانگاهی توسط شبکه بهداشت و درمان با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد خبر داد و گفت: بازارچه‌ای با 10 غرفه به بهره‌برداری رسیده است و بازارچه جدیدی هم در مرحله فنداسیون قرار دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.