به منظور آشناسازی کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و هدف‌های نظام جمهوری اسلامی تعداد 980ویزه برنامه در کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا میشود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران زاهدان

مدیرکل کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به اینکه این برنامه ها باسه  مشخصه شادی آفرینی، جذابیت و اثربخشی برنامه ریزی شده اند گفت: با توجه به هفته‌ی استقبال از دهه‌ی فجر، فضاسازی سطح استان از پنجم بهمن‌ماه آغاز و پس از آن زنگ انقلاب در اولین روز دهه‌ی فجر، با همکاری آموزش و پرورش، نواخته خواهدشد.

معزی در ادامه با اشاره به شعار " تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایت‌مداری، هم‌دلی و هم‌زبانی دولت و ملت " افزود: در نشست‌هایی که با حضور اعضای کارگروه کودک و نوجوان داشتیم، همواره در پی دست‌یابی به این شعار ارزشی بودیم و چشم‌انداز برنامه‌ها را تحقق این شعار قراردادیم.


وی خاطرنشان کرد : با توجه به جمعیت 30 درصدی دانش‌آموزان استان و لزوم همه‌گیر بودن برنامه‌های دهه‌ی فجر، کارگاه سیار روزشمار انقلاب راه‌اندازی می‌شود که همکاران ما در 27 مرکز فرهنگی‌هنری استان هر روز به یک مدرسه مراجعه و با استفاده از فعالیت قصه‌گویی و برگزاری کارگاه‌های گوناگون، انقلاب را به دانش‌آموزان 270 مدرسه در سطح استان معرفی می‌کنند.

مسئول کمیته‌ی کودک و نوجوان دهه‌ی فجر تصریح کرد  : افتتاح نمایشگاه و فروشگاه تولیدات اعضا و مربیان کانون، در طول دهه‌ی فجر و همچنین نمایشگاه آثار تجسمی مربیان بخش دیگری از برنامه‌های کمیته‌ی کودک ونوجوان، برای اجرا در دهه‌ی فجر است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.