دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: دادگاه مطبوعات امروز روزنامه‌های وطن امروز و گل را مجرم شناخت و با تقاضای استمهال پایگاه خبری شهدای اسلام موافقت کرد.

علی اکبر کسائیان دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات در گفت‌وگو  با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص رسیدگی به پرونده روزنامه‌های گل، وطن امروز و پایگاه خبری شهدای اسلام اظهار داشت: دادگاه رسیدگی به پرونده اتهامات روزنامه‌های گل و وطن امروز و پایگاه شهدای امروز در شعبه 6 دادگاه کیفری 1 به ریاست قاضی قشقایی برگزار شد.

وی افزود: در نخستین پرونده هیئت منصفه دادگاه مطبوعات، محمد آخوندی مدیر مسئول روزنامه وطن امروز را به اتهام عدم ذکر نام مدیر مسئول با اکثریت آرا مجرم دانست، ضمنا هیئت منصفه دادگاه مطبوعات این روزنامه را با اکثریت آرا مستحق تخفیف دانست.

دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات در خصوص اتهامات پایگاه خبری شهدای اسلام بیان کرد: این سایت خبری به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به دادگاه فرا خوانده شد که بعد از ارائه دفاعیات و قرائت کیفر خواست متهم از دادگاه تقاضای استمهال کرد تا در جلسه آتی با ارائه اسناد و شواهد به طور مبسوط از خود دفاع کند که دادگاه با تقاضای استمهال موافقت کرد.

کسائیان در خصوص اتهامات روزنامه ورزشی گل گفت: نعمت الله شهبازی مدیر مسئول و سید احمد علوی رضوی خبرنگار روزنامه ورزشی گل با شکایت علیرضا حقیقی به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر به دادگاه فرا خوانده شدند که هیئت منصفه دادگاه مطبوعات متهمان را با اکثریت آرا مجرم شناخت.

وی بیان کرد: ضمنا هیئت منصفه دادگاه مطبوعات متهمان روزنامه ورزشی گل را مستحق تخفیف دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار