مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با اشاره به احتمال تداوم بارش ها طی روزهای آتی به همراه داشتن زنجیر چرخ در تردد از محورهای استان زنجان الزامیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مسعود خوشکام گفت: با ورود سامانه بارشی به استان بارش برف و باران سراسر استان زنجان را در بر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در محورهای زنجان – طارم، زنجان – دندی، زنجان – تهم – چورزق و دندی – تخت سلیمان به علت بارش برف تردد فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، افزود: با تلاش راهداران و برف روبی و نمک پاشی تردد در این محورها به صورت عادیست.

مسوول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به احتمال بارش برف در محورهای استان ادامه داد: به همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی و زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است.

خوشکام با اشاره به لغزندگی سطح جاده‌ها از رانندگان خواست تا در ترددهای خود فاصله طولی رعایت کنند و افزود: رعایت نکات ایمنی به هنگام سفرهای برون شهری بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه سامانه پیامکی 1000241141، شماره 141 و 1816 پل‌های ارتباطی شهروندان زنجانی برای اطلاع از وضعیت محورهای استان است از رانندگان خواست پیش از سفر از وضعیت‌ محورهای استان زنجان اطلاع پیدا کنند.


انتهای پیام/ب

برچسب ها: زنجیر چرخ ، تردد ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.