مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 95 درصدی مدارس دوره ابتدایی استان کرمان تحت پوشش طرح آموزش آداب و مهارت های زندگی هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمد محسن بیگی اظهار کرد: جامعه پذیری، فرهنگ سازی و آموزش علوم و فنون با بهره گیری از آموزه های دینی رسالت آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه همه مردم و دستگاه های اجرایی در امر تعلیم و تربیت سهیم هستند،خاطر نشان کرد: هماهنگی، تعامل و همکاری همه ارکان تعلیم و تربیت لازمه تحقق اهداف آموزشی، تربیتی و پرورشی در مدارس است.


محسن بیگی ایجاد زمینه برای رشد فضائل اخلاقی، تقویت بینش و توسعه شخصیت همه جانبه دانش آموزان، توانمند سازی دانش آموزان در خصوص سازگاری، رفتار مثبت، پذیرش مسوولیت های اجتماعی متناسب با آموزه های دینی و پویایی فرآیند یاددهی و یادگیری را از مهمترین اهداف طرح آموزش آداب و مهارت های زندگی در مدارس ابتدایی برشمرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشته بیش از 300 هزار نفر از اولیاء، معلمان و دانش آموزان استان کرمان دوره آموزشی آشنایی با مهارت های زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را گذرانده اند.

محسن بیگی از تهیه 30 انیمیشن 90 ثانیه ای و 400 دقیقه محتوای آموزشی در ارتباط با آسیب های اجتماعی توسط آموزش و پرورش با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان نیز خبر داد.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: مهارت ، زندگی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.