باهنر در نشست جامعه اسلامی مهندسین:

القائات اصلاح طلبان درباره رد صلاحیت ها را نباید باور کرد

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: احتمالا ١٧-١٨ نفر از نمايندگان فعلي تهران در ليست اصولگرايان قرار خواهند گرفت.

القائات اصلاح طلبان درباره رد صلاحیت ها را نباید باور کرد
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست ماهانه تشکل متبوعش که عصر امروز(3بهمن ماه) برگزار شد با اشاره به موضوع احراز صلاحیت داوطلبان مجلس دهم اظهار داشت: اگر هیئت نظارت بر انتخابات یا شورای نگهبان روی شخص باهنر به این جمع بندی برسند که دین و گرایش سیاسی او خوب است اما شئون نمایندگی را ندارد، این نباید به حساب عدم صلاحیت وی گذاشته شود.

وی در همین باره افزود: بایستی قانون گذاران و خود شورای نگهبان این مسئله را باز کنند که وقتی صلاحیت فردی احراز نمی شود، این به معنی بی دینی و ضد ولایت فقیه بودن او نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امیدواریم مشکل کسانی که صلاحیت شان احراز نشده است، حل شود تصریح کرد: نبایستی فضاسازی های اصلاح طلبان که می گویند: "دریایی از اصلاح طلبان را باقی نگذاشته اند" را باور کرد.

باهنر ادامه داد: القائات رسانه ای اصلاح طلبان،  شاید باعث شود که دوستان اصولگرا با خود بگویند که هر چه بشود، ما پیروز هستیم. اگر وحدت نکنیم، ممکن است که مجلس دهم با چالش های مجلس ششم مواجه شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که از وحدت اصولگرایان تهران که البته با تاخیر شکل گرفته، حداکثر بهره برداری انجام شود.

باهنر با بیان اینکه اصولگرایان به دلیل حضور با قدرت اصلاح طلبان در انتخابات به این نتیجه رسیده اند که به دنبال سهم خواهی نباشند گفت: اینکه گفته می شود سهم جبهه پایداری در شورای ائتلافی بیشتر یا کمتر است، خودش سهم خواهی است. تلاش داریم تا لیست تهران، یک لیست معتدل و متشکل از اصولگرایان عاقل باشد.

وی افزود: احتمالا ١٧-١٨ نفر از نمايندگان فعلي تهران در ليست اصولگرايان قرار خواهند گرفت.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با عنوان این مطلب که اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم در غیبت اصلاح طلبان با یکدیگر رقابت کردند گفت: اصولگرایان به این نتیجه رسیده اند که با وجود اختلاف نظر بایستی باهم اجماع کنند. شاید من برخی مواضع پایداری را قبول نداشته باشم و آن ها هم برخی مواضع من را قبول نداشته باشند اما تفاهم کرده ایم که با هم کار کنیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین درباره برخی گمانه ها مبنی بر احتمال کاندیداتوری اش برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: چنین چیزی نیست؛ بین من و آقای روحانی را به هم نزنید! آقای روحانی برای ریاست جمهوری تا 6 سال دیگر خیز برداشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار