رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: خوشبختانه تیم ما از لحاظ بازیکن در وضعیت خوب قرار دارد و با جذب یک ملی پوش خارجی می توانیم بهتر هم بشویم.

نجف نژاد: از لحاظ بازیکن وضعیت ما خوب است / می توانیم یک ملی پوش خارجی با کیفیت جذب کنیم
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مقداد نجف نژاد در خصوص تمرین امروز استقلال گفت: جلسه بسیار خوبی را با مظلومی، کردنوری و معینی برگزار و نقطه نظراتمان را بیان کردیم. به طور حتم در جلسه روز دوشنبه هفته جاری به تمامی مسائل خواهیم پرداخت.

نجف نژاد درباره این که بعضی ها از نقل و انتقالات استقلال رضایت ندارند گفت: در جلسه امروز در خصوص این مسأله نیز صحبت کردیم. ما با همین بازیکنان در نیم فصل اول توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم و اکنون در صدر جدول قرار داریم. در هر صورت ما فرصت داریم یک بازیکن آزاد جذب کنیم و می توانیم یک ملی پوش خارجی با کیفیت را در اختیار بگیریم. خوشبختانه از لحاظ بازیکن وضعیت ما خوب است و بهتر نیز خواهد شد.

وی درباره این که پرداختی بازیکنان استقلال کم است گفت: درست است اما باید بگویم ما مشکلی با حامی مالی نداریم و قرار است طی هفته های آینده این مشکلات هم برطرف شود و تیم در وضعیت بهتری قرار گیرد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص این که آیا امروز به بازیکنان پاداش داده شده است یا خیر گفت: خیر پاداشی امروز برای بازیکنان لحاظ نکرده بودیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار