تیم ملی تنیس با ویلچر جمهوری اسلامی ایران با حمایت شهردای تبریز برای کسب سهمیه مسابقات جهانی در رقابت های قهرمانی آسیا که به میزبانی سریلانکا برگزار می شود، حضور می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ امیرحسین ابراهیمی، دبیر انجمن تنیس با ویلچر با اعلام این خبر گفت: مسابقات مقدماتی جام جهانی تنیس باویلچر در منطقه آسیا به میزبانی سریلانکا برگزار می شود و تیم هایی که از این مسابقات موفق به کسب سهمیه شوند، به رقابت های جهانی  2016 که به میزبانی توکیو برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

وی افزود: رقابت های بخش آسیایی به میزبانی سریلانکا و در شهر کولومبو از 7 تا 11 اسفند ماه برپاست و مشابه آن در سایر مناطق جهان نیز برگزار می شود تا برترین ها در نهایت به مسابقات جهانی اعزام شوند.

ابراهیمی بیان کرد: این اعزام با حمایت مالی شهرداری تبریز و همکاری تدارکاتی هیات ورزش های جانبازان و معلولین آذربایجان شرقی انجام می شود و دو نفر از بهترین های تنیس با ویلچر ایران، حسین ممی پور و مهدی طیبی و نیز نفر اول جوانان کشور، مهدی جباری، به عنوان سه نماینده ایران به سریلانکا اعزام می شوند.

وی افزود: اعزام مهدی جباری، به عنوان نفر اول مسابقات جوانان، اقدامی تشویقی است که در جهت جوان گرایی و تشویق حضور جوانان در رشته تنیس با ویلچر انجام می شود.

دبیر انجمن تنیس با ویلچر در پایان گفت: مسابقات به صورت تیمی برگزار می شود و نتایج حاصله از آن به غیر از کسب سهمیه مسابقات جهانی، در رنکینگ جهانی ورزشکاران و نیز مسابقات بین المللی و پارالمپیک نیز موثر است.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.