پیشکسوت فوتبال گفت: مقصر ناکامی تیم در مسابقات سهمیه المپیک یک نفر نیست بلکه ساختار فوتبال ایران نادرست است.

پنجعلی: ساختار فوتبال مشکل داردمحمد پنجعلی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تصریح کرد: مشکل اصلی فوتبال ایران ساختار فوتبال است در چنین مواقعی نباید دنبال مقصر باشیم. ناکامی در سهمیه المپیک یک نفر مقصر نیست بلکه همه مجموعه فوتبال باید پاسخگو باشند.

وی افزود: ما به همان اندازه که بذر کاشتیم، درو کردیم و نباید انتظار بیش از حد داشت. ژاپنی‌ فوتبالی منسجم و با برنامه دارد و چندین دوره در المپیک شرکت کرده است.

وی ادامه داد: هر بازیکن ژاپن تقریبا 50 تا 60 بازی ملی دارد اما تیم به جز چند نفر دیگر بازیکنان تجربه زیادی برای بازی‌های ملی ندارند.

پنجعلی گفت: از نظر فنی نسبت به آنچه که به بازیکنان انتقال دادیم خوب بود به اعتقاد من تا زمانی که ساختار فوتبال این گونه باشد کسب این نتایج مقابل تیم‌هایی مثل ژاپن طبیعی است. این تیم‌ها حرفه‌ای کار می‌کنند و تخصص و امکانات زیادی در اختیار دارند.چیزی که فوتبال ایران وجود ندارد و زمانی که چند ماه به آغاز مسابقات مانده تیم را آماده می‌کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: زمانی در فوتبال به جایگاهی می‌رسیم که هرکس سر جایش باشد در فوتبال ما شایسته سالاری وجود ندارد. الان هم به خاطر مدیریت ضعیف در فوتبال خاکپور که سالهای برای تیم ملی زحمت کشیه باید زیر سوال برود.

وی گفت: مشکلی که الان بر فوتبال ما حاکم است درآمدزا نبودن و حضور کم بخش خصوصی در فوتبال است چون فوتبال ورزشی هزینه بر بنابراین کسب درآمد در این عرصه نیازمند حضور بخش خصوصی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، خاکپور ، ضعیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار