رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه با اشاره اظهارنظر برخی کاندیداهای نمایندگی مجلس در رسانه‌ها ، پیرامون موضوعات مختلف، این قبیل اقدامات را "تبلیغات پنهان" عنوان کرد .

به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به صحبت و اظهارنظر برخی کاندیداهای نمایندگی مجلس در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پیرامون موضوعات مختلف، این قبیل اقدامات را "تبلیغات پنهان" عنوان کرد و گفت: دستورالعمل مشخصی برای برخورد با اینگونه موارد نداریم.

وی با بیان اینکه تبلیغات خارج از محدوده ذکر شده در قانون تخلف است،افزود: وظیفه هیات بازرسی انتخابات شناسایی این تخلفات و برخورد با آن است تا فضایی مناسب برای برگزاری یک انتخابات قانونی و سالم ایجاد شود.

نیک کردار اظهار کرد: قطعا در زمان یک هفته فرصت کافی برای شناخت از کاندیدا برای مردم وجود ندارد و کاندیدا هم نمی‌تواند آن طور که باید خود را به مردم بشناسانند من معتقدم برای شناخت بهتر کاندیداها فرصت بیشتری برای انجام تبلیغات به آنها داده شود.

وی ادامه داد:هر صندوق رای در انتخابات پیش رو یک بازرس و هر 20 صندوق یک سربازرس خواهد داشت، گفت: همچنین در این انتخابات بازرسین ویژه هم خواهیم داشت که در حال حاضر در حال تعیین این افراد و زدن حکم آنها هستیم.

انتهای پیام /ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.