رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: فشنگ تیراندازان که در گمرک به مشکل برخورده بود ترخیص شد.

هاشمی: مشکل گمرکی فشنگ تیراندازان حل شدمهدی هاشمی در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد:سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و مشکلاتی  که برای تامین فشنگ داشتم، فشنگ های مورد نیاز تیراندازان از گمرک آزاد شد.
 
وی افزود: تیراندازان در حال حاضر با فشنگی که در اختیارشان قرار گرفت در حال تمرین هستند تا در آخرین مسابقات سهمیه المپیک با آمادگی بهتری شرکت کنند.
 
هاشمی افزود:باز هم مثل دفعات گذشته تیراندازان را با پول قرضی اعزام میکنیم و هنوز پولی از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به فدراسیون داده نشده است.
 
رئیس فدراسیون تیراندازان افزود:این موضوع را به مسئولان کمیته ملی و وزارت ورزش اطلاع دادیم اما گفتند که خزانه هنوز پولی در اختیارشان قرار نداده است که به فدراسیون بدهند بنابراین تصمیم گرفتیم برای اعزام ورزشکاران باز هم پول قرض کنیم اما این بار تعداد محدودی از تیراندازان را می توانیم با هزینه فدراسیون اعزام کنیم.
 
وی ادامه داد: به دلیل مشکلات مالی فدراسیون تنها درصد کمی از مطالبات مربیان تیم ملی را تهیه کردیم در حالیکه طلبشان از فدراسیون بیش از مقداری است که به آنها داده‌ایم.
 
هاشمی گفت:پول بلیط تیراندازان که تهیه شد به بعد از مسابقات حواله کردیم تا پرداخت کنیم چون با وجود کمبود منابع مالی چاره ای جز این نداریم.
 
وی ادامه داد: فدراسیون در حال حاضر به پول نیاز دارد اگر مسئولان بعد از مسابقات پولی بدهند دردی از ما را دوا نمی‌کند چون اگر در این مسابقات شرکت نکنیم شانس سهمیه المپیک را از دست خواهیم داد.
 
رئیس فدراسیون تیراندازی در پایان گفت: تیراندازی قطعا در مسابقات هند سهمیه‌های جدیدی خواهد گرفت امیدوارم مشکلاتی که تیراندازان در زمان مسابقات با آن روبرو هستند نتایج مثبتی به همراه داشته باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار