اپلیکیشن ها را با اثر انگشت باز کنید

این روزها استفاده از سنسور اثر انگشت در حال تبدیل شدن به یک قابلیت عادی و ضروری برای هر گوشی هوشمند، حتی گوشی‌های ارزان قیمت است.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از نظر بسیاری کاربران استفاده از حسگرهای تشخیص اثر انگشت مطمئن‌ترین راه محافظت از تلفن همراه است و کار دیگران را برای سرک کشیدن به اطلاع ما سخت می‌کند.

تعداد زیادی اپلیکیشن برای قفل یا رمزگذاری نرم افزارها وجود دارد، اما در حقیقت هیچ یک از این اپ‌ها به اندازه AppLock شما را راضی نخواهند کرد. همان‌طور که در تصویر زیر خواهید دید، این برنامه برای قفل‌ گذاری سایر اپلیکیشن‌ها از سنسور تشخیص اثر انگشت دستگاه استفاده می‌کند و امنیت بیشتری را نسبت به سایر اپ‌های قفل‌ گذاری در اختیار ما قرار می‌دهد.


استفاده از این AppLock برای جلوگیری از دسترسی دیگران به برنامه‌های حاوی اطلاعات شخصی مانند ایمیل، گالری تصاویر، پیام رسان‌های مختلف بسیار کاربردی و ساده است. کافی است شما AppLock را برای برنامه مورد نظر فعال کنید و پس از آن هر وقت که آن را باز کردید با یک صفحه آبی روبرو خواهید شد که از شما درخواست باز کردن قفل با استفاده از حسگر تشخیص اثر انگشت را دارد. این اپلیکیشن رایگان می باشد.



منبع:آی تی رسان

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار