باند دوم محور ازونبلاغ – برف انبار – فریدونشهردردهه فجر انقلاب اسلامی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

به گزارش خبرنگار گرو ه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، حمیدرضا امیرخانی مدیرساخت وتوسعه راههای اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان درخصوص احداث باند دوم ازونبلاغ - فریدونشهر گفت: این طرح به طول 15 کیلومتر از سه راهی محور داران به الیگودرز آغاز وبه شهر فریدونشهر ختم می شود که 7 کیلومتر آن احداث و 8 کیلومتر آن در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی درخصوص وضعیت کلی این طرح اظهار داشت: مسیراصلی از ازونبلاغ تا فریدونشهر در دست بهره برداری و دوربرگردانهای شهرک صنعتی و پلهای عبور احشام روستاهای واقع در این مسیر در دست احداث است وتاکنون نزدیک به 70 میلیارد ریال درآن هزینه شده است .

امیرخانی میزان اعتبار لازم برای تکمیل شدن طرح را 15 میلیارد ریال عنوان کرد وتصریح نمود : با توجه به انجام عملیات تعریض و از بین بردن نقاط پرتصادف دراین مسیر و احداث دیوار حائل در بخشی از مسیر، اعتبارکافی مورد نیاز است تا این طرح با انجام اقدامات ایمنی لازم به بهره برداری کامل برسد.

محسن یزدانیان کارشناس ناظر این طرح احداث باند دوم این محور را اینگونه توجیه کرد و گفت: باند دوم در این محور با توجه به تردد بسیار بالا ،کوهستانی بودن منطقه ووجود 9 روستا در این مسیر و به لحاظ بارش نزولات آسمانی برف وباران و وجود یخبندان و درنهایت برای افزایش ارتقای ایمنی و جلوگیری از تصادفات رخ به رخ احداث گردیده است.

وی اشاره ای به مشخصات فنی طرح داشت و افزود: این پروژه با 80 درصد پیشرفت ، 25 هزار مترمکعب خاکبرداری، 16 هزار متر مکعب خاکریزی داشته که آسفالت آن در یک لایه انجام شده است و با انجام اقدامات ایمنی در مسیر تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: احداث ، راه ، استان اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.