رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: مقدمات برگزاری جشنواره سلام در این شهرستان فراهم شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامرضا جمالی‌زاده با اشاره به برگزاری جشنواره استانی سلام به میزبانی ملایر در ١٩ بهمن‌ماه، گفت: در راستای برگزاری باشکوه‌تر و اطلاع‌رسانی گسترده این جشنواره، کمیته روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی  با همکاری خبرنگاران کار خود را آغاز کرده است.


وی از اصحاب رسانه خواست تا با تعاملی منسجم در راستای مستندسازی، چاپ بولتن و ویژه‌نامه جشنواره با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به اینکه ملایر آمادگی پذیرایی از شرکت‌کنندگان در این جشنوراه را طی ٢ روز دارد، ادامه داد: اسکان میهمانان از بعدازظهر ١٨ بهمن‌ماه در دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده و آئین اختتامیه در بعد از ظهر ١٩ بهمن‌ماه در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری نشست‌های تخصصی نقد و بررسی آثار و برگزیده با هیئت داوران و اساتید برجسته در دانشگاه آزاد اسلامی و مجتمع فرهنگی و هنری ملایر خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم در کنار این نشست‌ها کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار شود.

برگزاری ٢ جنگ شادی همزمان با دهه فجر در ملایر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در ادامه از برگزاری ٢ جنگ شادی همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از این جنگ‌های شادی از ٣ تا ١٦ بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر توسط گروه هنری «یاس کبود» برگزار می‌شود.

جمالی‌زاده افزود: دومین جنگ نیز از ٣ تا ٢٣ بهمن‌ماه کار مشترکی از گروهای هنری «باران» و «سیاه و سپید» است که در سالن سینما فرهنگیان ملایر به روی صحنه می‌رود.

وی با تأکید بر لزوم اجرای برنامه‌های هنری فاخر و شادی‌افزا برای خانواده‌ها، به توانمندی هنرمندان ملایر در این راستا اشاره و اظهار کرد: قیمت بلیط این جنگ‌های شادی بین ٢ تا ٥ هزار تومان است.

جمالی زاده اظهار امیدواری کرد: با توجه به سابقه هنری این گروه‌های نمایش استقبال خوبی از اجرای این جنگ‌ها توسط اقشار مختلف مردم انجام شود.

انتهای پیام/ی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.