فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از یک تن و 600 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری هفت قاچاقچی در مرزهای این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سردار رهام‌بخش حبیبی به عملیات موفقیت آمیز جنوب استان اشاره کرد و افزود: ماموران فرماندهی مستقر در هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، از قصد ورود تعدادی قاچاقچی مواد مخدر آگاه شدند، لذا دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا مرزداران با تشدید اقدامات کنترلی و اجرای تمهیدات ویژه برای مقابله با سوداگران مرگ توانستند قاچاقچیان را که برخلاف نصب تابلوهای هشدار دهنده قصد داشتند با یک دستگاه خودرو تویوتا به صورت غیر قانونی وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شوند را متوقف کنند.

حبیبی تصریح کرد: سوداگران مرگ پس از ورود به کمین ماموران اقدام به تیراندازی به سوی مرزداران کردند که نتیجه‌ای برایشان به همراه نداشت و از این رو با استفاده از تاریکی شب پس از رها کردن خودرو و مواد داخل آن در منطقه به عمق خاک کشور پاکستان متواری شدند و در دستیابی به اهداف شومشان ناکام ماندند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: مرزداران در نهایت با رعایت اصول تامینی موفق شدند در پاکسازی محل درگیری و بازرسی خودرو، محموله سوداگران مرگ به مقدار یک تن و 379 کیلو و 400 گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.