عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:قرار بر این است تا بازی های المپیک محمد بنا را در تصمیم گیری هایش حمایت کنیم اما به شرطی که در چارچوب قانون و فرآیند باشد.

محمد دلیریان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:پس از بازگشت محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اعضای شورای فنی تصمیم گرفتند خواسته ها و تصمیم های محمد بنا را تا بازی های المپیک 2016 حمایت کنند تا وی بتواند هر آنچه را که دوست دارد برای رسیدن به موفقیت انجام دهد.
وی در پاسخ به این سوال که اگر محمد بنا بخواهد بدون برگزاری رقابت های انتخابی ملی پوشان مورد نظرش را برای بازی های المپیک معرفی کند آیا باز هم حمایت خواهد شد گفت:منظور از حمایتی که گفتم یعنی این که موانعی بر سر راه برنامه های محمد بنا وجود نداشته باشد و وی به عنوان مسئول مستقیم فنی تصمیماتی را که مد نظرش است اجرا کند اما به شرطی که در چارچوب قوانین و فرآِیند باشد.
دلیریان تاکید کرد:شما شک نداشته باشید ملی پوشان اعزامی به بازی های المپیک برزیل از کانال مسابقات انتخابی تعیین می شود و تمامی کسانی که به مرحله نهایی انتخابی رسیدند این شانس را خواهند داشت تا به دوبنده تیم ملی برسند.
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 1974 تهران در ادامه با اشاره به رقابت های عمومی کشتی فرنگی جوانان اظهار کرد:با توجه به این که اعضای شورای فنی تا بازی های المپیک بیشتر تمرکز خود را به رده های سنی پایه اختصاص دادند از نزدیک رقابت های عمومی جوانان را نظاره گر بودیم خوشبختانه کشتی گیران خوبی در برخی اوزان روی تشک حاضر شدند که این امیدواری وجود دارد علاوه بر این که آینده خوبی در انظار کشتی فرنگی خواهد بود امسال نیز تیم ملی مقتدرتری راهی رقابت های قهرمانی آسیا و جهانی خواهد شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار