امام جمعه گرگان گفت : توجه به تولید داخلی عامل مهمی در پیشرفت کشور خواهد بود.

تاکید بر تولید داخلی عامل پیشرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ آیت الله نورمفیدی در خطبه های نمازجمعه گرگان گفت : 30 تا 40 دردصد از مشکلات مربوط به تحریم ها بود اما بیشتر در جامعه داخلی بود و باید برای رفع این مشکلات برنامه ریزی درستی انجام شود.

نماینده ولی ‏فقیه در گلستان افزود: راه رفع معضلات داخل اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی است که برخی ها برداشت هایی پیش پا افتاده ای از آن دارند.

وی ادامه داد: در بخش‎های مختلف کشور مانند  کشاورزی، صنعت و گردشگری باید تولید طوری انجام شود که در بازار های جهانی حرف برای گفتن داشته باشیم.

امام جمعه گرگان اضافه کرد: هر سال برخی خودروهای تولید داخلی بی کیفیت تر می شود و باید به حدی برسیم که با خودروهای آلمانی رقابت کنیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: برجام کار بزرگی و مهمی بود چون ایران در برابر 6 غول بزرگ صنعتی و مدعی جهان به دفعات جلسه برگزار کرد تا موفق شد با حمایت و پشتوانه مردمی، رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، و رییس جمهور و تیم مذاکره کننده قوی این موضوع را به نتیجه برساند.

وی گفت: باید به مسائل واقع‌بینانه نگاه کنیم و همه دنیا فهمید که ادعاهای طرف مقابل کذب محض بود و فقط می خواستند جلوی پیشرفت ایران را بگیرند.

آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: اگر ما ضعیف بودیم مذاکرات هیچ وقت به نتیجه نمی رسید اما امروز مشخص شد که  ایران قدرتی بسیار زیادی دارد.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.