«یک فنجان سلامت» یک مجله سلامت و پزشکی است که هفته‌ای یکبار از شبکه دو سیما پخش می‌شود

سهیل سلیمانی تهیه کننده برنامه «یک فنجان سلامت» در خصوص ویژگی‌های این برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: «یک فنجان سلامت» یک مجله سلامت پزشکی است که به صورت هفتگی پخش می‌شود. این برنامه نگاهی مدیریتی به مسائل پزشکی دارد. در مدت زمان پخش یک ساعت درباره مسائل حقوقی، پزشکی و... صحبت می‌شود.
 
وی در مورد میزان استقبال مخاطبان از این برنامه بیان کرد: «یک فنجان سلامت» دو سال است که از شبکه دو پخش می‌‌‌‌شود. به گواهی آمارها و صحبت‌هایی که می‌شود، جزو برنامه‌های پر بیننده بوده و ارتباط خوبی را با مخاطبان برقرار کرده است. به همین دلیل در شبکه سلامت نیز بازپخش می‌شود.
 
تهیه کننده برنامه «17+» اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با هر قسمت جدید برنامه، سبک زندگی درست را آموزش دهیم. شعار برنامه ما مبنی‌بر آن است که پیشگیری بهتر از درمان بوده و اگر به سمت درمان رفتید مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید. به همین دلیل در این برنامه مطالب و آموزش‌های مورد نیاز مردم ارائه می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: اتاق فکر جزو اصلی تمام برنامه‌هایی است که تهیه آنها را بر عهده داشته‌ام. اتاق فکر "یک فنجان سلامت" متشکل پزشکانی است که به کمک آنها مسائل مورد بحث و مدنظر را مورد بحث قرار می‌دهیم. در این برنامه به طرح موضوعات روزی که مردم درگیر آن هستند می‌پردازیم. بحث‌های ما بحث‌های روز است. بنابراین سعی می‌کنیم مسائل روز جامعه را مورد بررسی قرار دهیم.
 
سلیمانی بیان کرد: تصور می‌کنم «یک فنجان سلامت» کشش پخش هفته‌ای 2 الی 3 بار در هفته را دارد. زیرا به نظرم جای کار دارد. اما در حال حاضر هفته‌ای یکبار پخش داریم تمام این موارد به کنداکتور بستگی دارد.
 
وی گفت: به طور قطع از نظرات و پیشنهادات مخاطبان استفاده می‌کنیم. هر چند قسمت یکبار از پیام‌های مردم استفاده کرده و یک قسمت از برنامه را به پیامهای مردم اختصاص می‌دهیم. در واقع این قسمت از برنامه به موضوعاتی می‌پردازد که جامعه به آنها مبتلا است.
 
تهیه کننده «یک فنجان سلامت» در پایان اظهار داشت: ان‌شاءالله بعد از عید برنامه در حدود 40 الی 50 درصد از نظر محتوایی و کلیت تغییر خواهد کرد تا از این طریق مردم ارتباط بهتر و موثرتری با برنامه داشته باشند و کارآیی برنامه نیز بیشتر شود. پخش «یک فنجان سلامت» تا 2 سال دیگر ادامه دارد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.