60 شعبه در شهرهای اصفهان، کاشان، خمینی شهر و نجف آباد مشمول پرداخت وام مسکن 600 میلیون ریالی هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی بلوچی با بیان اینکه 60 شعبه در شهرهای اصفهان، کاشان، خمینی شهر و نجف آباد مشمول پرداخت وام مسکن 600 میلیون ریالی هستند، اظهار کرد: این تعداد مشمولیت در میان استان ها بالاترین رقم را شامل می شود.

وی افزود: مسکن یکم ناشی از تجربه صندوق مسکن است که از 15 سال گذشته پایه ریزی شد و طبق اصول پس انداز برای خانه دار شدن و برمبنای سپرده گذاری در حال تحقق است.

وی توضیح داد: نزدیک به 62 درصد از شعب بانک مسکن استان مجاز به افتتاح صندوق مسکن یکم برای تسهیلات 600 میلیون ریالی و دیگر شعب مجاز به افتتاح حساب برای تسهیلات 400 میلیون ریالی هستند.

بلوچی درباره مسکن مهر نیز تصریح کرد: بیش از سه هزار فقره وام مسکن با یکهزار و 500 میلیارد ریال اعتبار از ابتدای سال جاری تا کنون توسط این بانک به مردم پرداخت شده است.

وی مانده خالص تسهیلات در این بخش را 48 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: بیش از 180 فقره تسهیلات بازرگانی دادیم که 95 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

بلوچی با بیان اینکه مانده کل تسهیلات استان اصفهان، 65 هزار میلیارد ریال است، گفت: 36 هزار میلیارد ریال این تسهیلات به بخش مسکن مهر تعلق دارد و تلاش کرده ایم تا همه اعتبارات استان در همین استان مصرف شود.

وی خاطرنشان کرد: 151 هزار واحد مسکن مهر در استان وجود دارد که 110 هزار واحدآن تقسیط شده و تا میانه سال آینده مقوله مسکن مهر نیز در اصفهان به پایان می رسد

وی تصریح کرد: حدود یک سوم واحدهای موجود در کشور از انواع تسهیلات بانک مسکن استفاده کرده اند. 


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.