تفاهم‌نامه همکاری به منظور برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای برای افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی میان کمیته امداد و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان منعقد شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تفاهم‌نامه همکاری برای برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای برای افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی میان کمیته امداد و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان امروز منعقد شد.

برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای مورد نیاز برای افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی با رعایت استانداردها و آئین‌نامه‌های آموزشی اداره کل فنی و حرفه‌ای کشور برای دستیابی این افراد به مهارت‌های مورد نیاز بازار کار از طریق همکاری و تعامل دو دستگاه کمیته امداد و سازمان فنی و حرفه‌ای استان اصفهان صورت می‌گیرد.

این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا به مدت دو سال قابل اجرا بوده و پس از بازنگری و اصلاح با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود که اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان وظیفه برنامه‌ریزی و نظارت بر دوره‌های آموزشی مددجویان معرفی‌شده از طرف کمیته امداد امام خمینی را برعهده گرفته است.

اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان طی امضای تفا‌همنامه با 60 نهاد، سازمان، دستگاه، شرکت‌های خصوصی و دولتی، کارخانجات و ادارات به ارائه خدمات فنی و حرفه‌ای و نظارت بر آموزش‌های مختلف نیروی انسانی می‌پردازد که از جمله آن انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با مجتمع فولاد مبارکه اصفهان، ذوب‌آهن و کمیته امداد امام خمینی است.

گفتنی است مهدی مجلس‌آرا؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان، تعداد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی در این استان را 96 هزار و 331 خانوار با جمعیت 180 هزار و 369 نفر اعلام کرد.  

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.