کرمان؛

بصیرت افزایی و دشمن شناسی ،اصول ستاد دهه فجر کرمان

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: توجه به محتوا و تاثیرگذاری برنامه ها و تلاش برای بصیرت افزایی و دشمن شناسی از اصول اصلی ستاد دهه فجر در استان کرمان است

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ، مهدی صدفی در همایش استانی مسئولین شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستادهای دهه فجر شهرستان ها و بخش های استان کرمان گفت: دهه فجر دهه تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل(ره) و بیعت مجدد با ولایت است.

وی دهه فجر را نقطه عطفی برای کشور دانست و گفت: این دوران فرصتی مناسب برای ارزیابی دستاوردها و عملکرد انقلاب در سه دهه گذشته است .

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به فرمایش اخیر رهبرمعظم انقلاب که فرمودند" بیعت با امام راحل(ره) بیعت با پیامبر اکرم (ص) است " ادامه داد: دهه فجر فرصتی است تا ضمن تجدید میثاق با امام و آرمانهای انقلاب ، از خداوند متعال نیز بخاطر نعمت انقلاب شکرگزاری کرد .

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دهه فجر امسال بدلیل نزدیک شدن به ایام انتخابات و تبلیغات کاندیداها از اهمیت بیشتری برخوردار است و بعد از برجام باید اقتدار، همدلی و همزبانی ملت را به رخ جهانیان بکشانیم و اقتدار نظام را نشان دهیم.

صدفی در ادامه به بیان اصول ستاد دهه فجر پرداخت و گفت: توجه به محتوا و تاثیرگذاری برنامه ها و تلاش برای بصیرت افزایی و دشمن شناسی از اصول اصلی ستاد دهه فجر در استان کرمان است و به دنبال ایجاد روحیه نشاط و شادابی و امید آفرینی در بین مردم بالاخص نسل جوان همراه با بصیرت افزایی و بالابردن سطح آگاهی جوانان و مردم هستیم.

وی به بحث همدلی و انسجام در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: در این ایام تلاش می کنیم تا ضمن دعوت همگان برای حضور پرشور تر در انتخابات هفتم اسفند از همه اقشار و گروه های مردمی و جناح های سیاسی استفاده کنیم و اجازه نخواهیم داد تا فرصت دهه فجر متعلق به گروهی خاص باشد و در حالی که همه گروه های سیاسی در برنامه های دهه فجر حضور خواهند داشت اما اجازه هیچ گونه تبلیغات سیاسی و جناحی را نخواهیم داد.

وی بر تقویت مشارکت همه اقشار مختلف مردم در برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: فراگیر بودن برنامه ها جز اصول و سیاست های اصلی ستاد است و ما معتقدیم انقلاب متعلق به مردم است و مردم نیز خود باید حافظ انقلاب باشند. و مردم باید در برگزاری و هزینه کرد برنامه های دهه فجر سهیم باشند.

صدفی همچنین با اشاره به ظرفیت عظیم و تاثیرگذار فضای مجازی در جهان امروز تصریح کرد: تقویت بنیه اطلاع رسانی و بهره گیری از فضای مجازی و ظرفیت عظیم ادارات و نهادهای دولتی از دیگر سیاست ها و اصول ستاد دهه فجر است .

وی در پایان به بیان گوشه ای از برنامه های ستاد دهه فجر در استان پرداخت و گفت: برگزاری جشن های شبانه در خانه شهر، برگزاری جشنواره های هنری و ورزشی روستائیان و عشایر ، مسابقات فرهنگی ، هنری و ورزشی، برگزاری میهمانی لاله ها در گلزار شهداء ، دیدار با خانواده های شهداء ، گلبانگ انقلاب و فریاد الله اکبر و نورافشانی در شب 22 بهمن ، جشن های مردمی در مساجد، برنامه های صدا و سیما ، ویژه برنامه های کودکان و نوجوانان و ارائه خدمات پزشکی رایگان را از جمله برنامه های ستاد عنوان کرد .

وی ادامه داد: ویژه برنامه سالروز ورود حضرت امام در 12 بهمن به صورت ویژه ، نشست های بصیرت افزایی، برپایی ایستگاه های فرهنگی و صلواتی ،جشنواره ورزش و خانواده ، همایش های قرانی ، شب شعر و خاطره ، نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب از جمله دیگر برنامه های دهه فجر است.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: بصیرت ، دهه فجر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.