اصولگرابان باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به اتحاد و همدلی داشته باشند و حفظ اتحاد و انسجام و پرهیز از تفرقه در ایام انتخابات ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان حجت‌الاسلام نصرالله سخاوتی در همایش منتخبین مجمع اصولگرایان اظهار کرد: بحث مطالعاتی برای حل معضلات جدی استان نظیر آب،خشکسالی و بحث‌های محیط زیستی یک ضرورت است.

وی با مثبت ارزیابی کردن وضعیت ایران در منطقه خاورمیانه و حتی جهان از لحاظ قدرت بازدارندگی، افزود: برای حل مشکلات بحران‌ساز چون بیکاری، اشتغالزایی، اصلاح و ترمیم وضعیت اقتصاد کشور راهی جز تأکید و تمرکز بر اقتصاد مقاومتی نداریم.

مدیر گروه اندیشه سیاسی و انقلاب اسلامی پژوهشکده جامعة المصطفی با تأکید بر لزوم حفظ اتحاد و انسجام و پرهیز از تفرقه در ایام انتخابات، تصریح کرد: تفرقه میان اصولگرایان برای دیگران منافع بسیاری دارد و امیدواریم در این انتخابات به مسأله اتحاد توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات بسیاری در استان اصفهان و شهر اصفهان وجود دارد، مسائلی نظیر مشلات آب و آلودگی هوا امروزه در اصفهان تبدیل به یک بحران جدی شده است و باید نمایندگان اصفهان این موضوع را بسیار جدی بگیرند و روی آن کار کنند.

حجت الاسلام سخاوتی با بیان این‌که همه نمایندگان ارزشی هستند، بیان کرد: باید همه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه کنند و در فرمایشات اخیر رهبری شاهد تقدیر ایشان از مجلس نهم بوده‌ایم و مشخص است که خاطر ایشان هنوز هم از مجلس ششم مکدر است.

وی یکی از مهم‌ترین مشکلات مجلس نهم را تعامل بیش از حد با دولت دانست و ابراز کرد: در عرصه منطقه وضعیت بسیار خوبی داریم، ما از وجود رهبر معظم انقلاب بهره می بریم که مدیریت بسیار دقیقی در عرصه جهانی و منطقه دارند و بسیار با قدرت مسائل را مدیریت می‌کنند.

گفتنی است در این همایش، چهره‌های معرفی شده از سوی مجمع اصولگرایان استان اصفهان از جمله حجت‌الاسلام احمد سالک، مجید نادرالاصلی، مجتبی خیام نکوئی، محمود معلمی، نصرالله سخاوتی، حجت‌الاسلام مصطفی طباطبایی‌نژاد، سید مجید عاملیان، سعید فرقانی، حمیدرضا فولادگر، ابوالفضل مصطفوی و کمال حیدری حضور داشتند و به تبیین مهم‌ترین اولویت‌های مجلس آتی، وضعیت موجود ایران در صحنه داخلی و خارجی و بایدهای رفتاری نمایندگان مجلس آتی پرداختند. 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.