شرور تحت تعقيب مقام قضایی معروف به «دالتون» در اقدامی غافلگيرانه به دام پليس نيشابور افتاد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فرمانده انتظامی شهرستان نيشابور با اعلام اين خبر گفت: با کسب خبری مبنی بر تردد شرور تحت تعقيب قضايي معروف به "دالتون " در يکي از روستاهاي بخش مرکزي، بلافاصله تيمي از ماموران پليس امنيت عمومي اين فرماندهي وارد عمل شدند.

سرهنگ سيد حسن حسيني افزود: ماموران پليس امنيت عمومي با کنترل محل تردد اين فرد شرور سرانجام روز گذشته او را در حال ورود به مخفيگاهش در عملياتي غافلگيرانه دستگير کردند.

وي ادامه داد: متهم 25 ساله که داراي سوابق متعددي از قبيل مزاحمت و شرارت، سرقت،تجاوز به عنف، چاقو کشي ،شرکت در نزاع هاي دسته جمعی  است پس از تشکيل پرونده به مقام قضايي معرفي شد.

سرهنگ حسيني با بيان اينکه پليس در راستاي برخورد با اراذل و اوباش از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهند كرد؛ از شهروندان خواست در صورت برخورد با اينگونه افراد، مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند.

وی همچنین از دستگيری 2 سارق حرفه ای منزل با 23 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "سید حسن حسینی در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرک های شمالی این شهرستان، تيمي از ماموران دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي تشکيل و دستگيري سارقان را در دستور كار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: کاراگاهان شعبه عملیات ویژه با بررسي صحنه هاي سرقت و جمع آوري سرنخ هاي موجود به دو سارق حرفه اي سابقه دار مظنون و پس از تحقيقات گسترده پليسي با اطمينان از دست داشتن اين افراد در سرقتها، آنها را با هماهنگي مقام قضائي دستگير و در بازرسي از محل اختفای متهمان مقداری لوازم منزل، طلاجات و مبلغي وجه نقد نيز کشف شد.

سرهنگ حسینی گفت: متهمان در مقابل ادله و مستندات پلیس به 23 فقره سرقت منزل و دو فقره سرقت احشام اعتراف کردند که در همین رابطه نیز 3 نفر مالخر اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

متهمان پس از تشكيل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضايي معرفي و با قرار قانوني، روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.