نشست مجمع هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی استان کرمانشاه با مدیرکل میراث فرهنگی استان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛نشست مجمع هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی استان کرمانشاه با مدیرکل میراث فرهنگی استان برگزار شد.

مهندس علی فعله گری در این نشست که به منظور همفکری و بیان دیدگاه های اعضای مجمع هنرمندان و صنعت گران صنایع دستی استان که اخیرا انتخاب شده اند، برگزار شد، گفت: تشکیل مجمع هنرمندان صنایع دستی استان یکی از برنامه های ما برای استفاده هرچه بیشتر از پتانسیل ها و ظرفیت های فکری و اجرایی هنرمندان و صنعت گران استان و دخالت دادن آن ها در تصمیم سازی های آینده است.

وی ادامه داد: صنایع دستی بال پرواز گردشگری است و بی شک اگر ما برای تولیدات خود ارزش قائل شویم و به سمت افزایش کیفیت، بهبود بسته بندی و معرفی مناسب حرکت کنیم، صنعت گردشگری نیز رونق خواهد گرفت.

همچنین در این نشست اعضای مجمع هنرمندان و صنعت گران صنایع دستی استان نیز دیدگاه ها و پیشنهادات خود را برای بهبود وضعیت صنایع دستی استان مطرح نمودند.

فیروز ناصری ضمن تشکر از مدیرکل میراث فرهنگی و معاون صنایع دستی برای تشکیل مجمع هنرمندان استان اظهار امیدواری کرد با شکل گیری مجمع شاهد نمود بیشتر و هم افزایی صنعتگ ران استان باشیم.

وی یکی از خواسته های مجمع هرمندان صنایع دستی استان را شامل تشکیل کارگروه های تخصصی رشته های بومی، سنتی و فعال استان عنوان کرد و افزود: حضور نماینده مجمع در کارگروه اشتغال استان و برگزاری جلسات با فرمانداری و شهرداری ها برای جذب اعتبار از دیگر مواردی است که باید به آن توجه شود.

ناصری اعتای نشان اعتماد به نمایشگاه ها را یکی دیگر از پیشنهادات خود برای بهبود شرایط کیفی برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.