رقابت‌های تنیس روی میز تور جهانی مجارستان روز گذشته در بوداپست آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان رفتند.

نتایج روز نخست ایرانی‌ها در مجارستانبه گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته مسابقات تور جهانی مجارستان در بوداپست آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان رفتند. در دیدارهای مرحله گروهی روز گذشته پوریا عمرانی، افشین نوروزی و نیما عالمیان به رقابت پرداختند. در گروه دوم مسابقات نیما عالمیان موفق شد با نتیجه 4 بر صفر در مقابل کیریل شوتس از روسیه به پیروزی رسید تا در دیدار سرنوشت امروز به مصاف کارلوس فرانکو از اسپانیا برود.

پوریا عمرانی هم در گروه پنجم بازی‌ها به ترتیب با شکست 4 بر 2 و 4 بر 1 در مقابل نمایندگان اتریش و ایتالیا از دور مسابقات کنار رفت.

عمرانی در مسابقات زیر 21 سال نیز روز گذشته در یک دیدار نزدیک با نتیجه 3 بر 2 مغلوب دانگ وی پنگ از چین تایپه شد و امروز نیز در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف گابور کواسز از مجارستان می‌رود.

وانگ وی پنگ در 2 مسابقه نخست خود با شکست عمرانی و کواسز رتبه نخست گروه یازده را در رده سنی زیر 21 سال بدست آورده است.

افشین نوروزی کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان نیز روز گذشته در اولین مسابقه خود با نتیجه 4 بر 1 مغلوب مارتین چاتچانوف از هلند شد و امروز دردیداری سرنوشت ساز مقابل دیاگوچن از اتریش قرار می‌گیرد.

شایان ذکر است، این رقابت‌ها دارای رنکینگ جهانی و 70 هزار دلار جایزه است و با حضور 194 بازیکن مرد و 175 ورزشکار زن از 56 کشور جهان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، عالمیان ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار