مشهد؛

کلاهبردار جعل ویزا در مشهد دستگیر شد

مرد شیادی که با همدستی زن جوان اقدام به جعل و کلاهبرداری از آژانس‌های مسافرتی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت : این زن و مرد که با 300 ویزای جعلی، پول میلیونی به جیب زده بودند با شکایت تعدادی از مدیران آژانس‌های مسافرتی مشهد مبنی‌بر کلاهبرداری از آنها مورد تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

سرهنگ حسین بیدمشکی افزود :در بررسی اظهارات مالباخته‌ها مشخص شد مردی به نام دانیال که با پنج آژانس مسافرتی درخصوص تهیه ویزا و بلیت‌های خارج از کشور همکاری می‌کرد پس از جلب اعتماد مدیران دفاتر همزمان با اعزام خیل گسترده زائران حسینی به عتبات عالیات و تقاضای بالا برای صدور ویزا، از این مرد تقاضای همکاری می‌کنند که این فرد با تهیه ویزاهای جعلی بیش از 10 میلیارد ریال از آنها برای 300 ویزای جعلی کلاهبرداری می‌کند.

وی گفت: تیم تحقیق پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی با مراقبت نامحسوس محل‌های احتمالی تردد دانیال سرانجام او را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: این زن و مرد شیاد با دستور بازپرس دادسرای مشهد روانه زندان شدند و تحقیقات برای شناسایی همه طعمه‌های آنان ادامه دارد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.