فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۵۰۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در دو عملیات پلیسی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی گفت: در نخستین عملیات، مأموران پلیس کهنوج با کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل ضایعات پلاستیکی مشکوک شدند که در بازرسی از آن ۵۵ کیسه مواد مخدر شامل: ۷۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۲۷۸ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

وی، مبدأ قاچاقچیان را استان های شرقی و مقصد آنها را استان های جنوبی کشور اعلام کرد و افزود: در این عملیات ۲ قاچاقچی دستگیر و به همراه مواد کشف شده به مراجع ذی صلاح تحویل شدند. 

سردار بنی اسدی خاطرنشان کرد: در دومین عملیات، مأموران پلیس شهرستان ارزوییه و پاسگاه وکیل آباد در گشت زنی های خود در محور کوهشاه ـ ارزوییه به یک دستگاه خودرو سواری که با سرعت زیاد در این مسیر روستایی و کم عر ض حرکت می کرد مشکوک شدند. 

وی تصریح کرد: مأموران به راننده خودرو دستور ایست دادند اما وی بدون توجه، اقدام به فرار کرد که پس از مدتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد. 

 سردار بنی اسدی یادآور شد: مأموران در بازرسی از خودرو ۱۴۵ کیلو و ۸۲۰ گرم تریاک و دو کیلو و ۹۲۰ گرم سوخته تریاک کشف کردند و همراه با متهم به مراجع قضایی تحویل دادند.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: مواد مخدر ، کرمان ، عملیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.