سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گفت: متاسفانه در کشور برخی به دنبال بزک کردن چهره زشت آمریکا هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی حداد عادل سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان در همایش همگرایی اصولگرایی که عصر امروز(چهارشنبه) در شهر ری برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین اختلاف ما با دنیای غرب این است که آنها معتقدند که دوران حکومت دینی تمام شده اما ما می‌گوییم این دوران آغاز شده است.

سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی‌بر اینکه "امروز نوبت حکومت دینی است"، خاطرنشان کرد: دنیا از بی‌دینی و بی‌اخلاقی خسته شده است، قدرت نظام ما در دینی بودنش است چراکه دینی بودن حکومت باعث شده است که مردم در صحنه حضور داشته باشند و علاقه‌شان به انقلاب هر روز بیشتر شود.

وی افزود: از روز اول پیروزی انقلاب، توطئه‌هایی علیه کشور شده و دشمنان چوب لای چرخ این انقلاب گذاشتند در حال حاضر نیز دور تا دور ایران را به موفق نخواهند شد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم گفت: آمریکا با هیچ روشی نتوانست اختلافی در کشور ما ایجاد کند لذا به سراغ جنگ اقتصادی رفت و تاکید داشت که ما نیت‌مان این است که انقدر به ملت ایران فشار آوریم تا مردمش به خیابانها بریزند اما مردم سختی‌ها را تحمل کرده و راه را گم نکردند چرا که  فهمیدند کسی که تحریم‌ها را اعمال می‌کند برنامه‌اش چیست در حالیکه تحریم‌ها باعث شد افقهای جدیدی مقابل چشمان ما گشوده شود.

وی با اشاره به اجرایی شدن برجام اظهار کرد: دو سال مذاکره انجام شد تا بالاخره برجام به شکل امروزی خودش رسید، البته مقام معظم رهبری نیز بر این امر نظارت داشتند و از دست اندرکاران آن تشکر کردند و فرمودند این همه آن چیزی نبود که ما می‌خواستیم اما هر چه در توان داشتند انجام دادند و تاکید کردند که باید مواظب آثار سوء پسابرجام بود.

حداد عادل با اشاره به مفهوم نفوذ گفت: دشمن همیشه در خیال نفوذ بوده حتی در زمان قبل از انقلاب اسلامی نیز برای نفوذ درایران تلاش داشته است.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان تاکید کرد: متاسفانه برخی افراد در کشور به دنبال بزک کردن چهره زشت آمریکا هستند.

وی با بیان اینکه یکی از جنبه‌های نفوذِ سیاسی، انتخابات است، خاطرنشان کرد: بصیرت و امتحانی که در انتظار ما است این است که اگر دیدیم شخص بهتری نسبت به خودمان حضور دارد انصراف دهیم یعنی کاری کنیم که به عنوان نامزدهای مجلس وحدت شکسته نشود.

سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه باید احزاب و گروهها به سراغ وحدت بروند، افزود: اقدامات خوبی در راستای ایجاد وحدت در میان اصولگرایان شکل گرفته است، از ماهها پیش در تهران و قم توسط آیات مصباح، یزدی و کرمانی اقدامات خوبی انجام شد و شورای همگرایی ائتلاف اصولگرایان شکل گرفت و امیدوارم این شورا سبب شادی دل مقام معظم رهبری و روح امام (ره) شود.

وی گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری مردم باید به کسی رای دهند که نظام را قبول داشته باشد، حتی امروز ایشان فرمودند مردم باید به کسی رای دهند که نظام را قبول داشته باشد نه اینکه کسی که نظام را قبول ندارد را بفرستند مجلس؛ در واقع نکته مهم این است که بصیرت و امتحانی که در انتظار ماست آن است که به چه کسانی رای دهیم تا به چه مجلسی برسیم.

حداد عادل در پایان خاطرنشان کرد: مردم شهرری یک ذخیره برای انقلاب در تهران بوده و هستند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار